![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg dro for å oppdatere min nvidia 7150M drivere i dag for Vista, men ikke på nvidia site arbeid, er de ikke engang tilgjengelige, heller ikke Windows Update og HP seg på nettstedet, er ikke exacly oppdatert.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her vil du måtte laste ned modded INF så vel og erstatte den etter at du henter driveren (før du installerer) http://www.laptopvideo2go.com/drivers
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Nice en takk! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Reparere skadet Windows XP Drivere - Gateway Laptop | MarkStrobel3367 | Windows-operativsystemer | 6 | 13 mars 2009 18:47 |
| Laptop Grafikkort: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 29 nov 2008 16:12 |
| Oppsett ny bærbar hardisk drivere problemet med Vista | Remo | Drivere og flyttbare medier | 1 | 8 nov 2007 08:46 |
| NVIDIA-driverne Hjelp | Jake2392 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 13. sep 2007 10:27 |
| Windows Vista og nVidia GF FX5500 | mykul | Kabinetter & Skjermer | 9 | 17 august 2007 12:31 |
| Thread Tools | |
| |