![]() |
|
| |||
| |||
| kan nogen hjælpe mig i im har problemer med afspilning af video files.when jeg forsøger at afspille video filer med VLC min computer bare blinker og bremser. Jeg troede, det var mit grafikkort jeg har et FX 6200, og jeg tryed en 5200 fra min anden computer, og det virkede fint. så købt en FX 7600 udtrykte det i, og det stadig dosis samme Jeg er på et tab for, hvad det kunne være. Et andet punkt, jeg gerne tage op, er, at min 6200 vil spille slagmarken 2 uden problemer, men de 7600 kun bremser helt ned |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du kører den nyeste NVIDIA-drivere?
| |||
| |||
| Hej Tak for din reply.i har hentet de nyeste drivere. Jeg havde kun problemet siden tirsdag min skærm gik ligesom det var i stå ved mode i swaped monitorer og jeg havde samme problem, så jeg swaped grafikkort til en 5200, og det var fint, så jeg gik ud og baught en 7600 og den gjorde de samme ting, men når jeg spillede slagmarken 2 whith min 6200 var det fint som det er tilfældet med 5200, men med 7600 har jeg en lat off halter ligesom afspilning i slowmotion |
|
| |||
| |||
| Hvilket operativsystem du? |
|
| |||
| |||
| asrock k8 combo bundkort Athlon 3,0 64 bit og 1. 5 gig ram |
|
| |||
| |||
| Operativsystem mate ... Vista? XP? Skål. Dave. |
|
| |||
| |||
| også når everyhing bremser og jeg gå i Jobliste min CPU jeg 100% |
|
| |||
| |||
| Windows XP |
|
| |||
| |||
| det er mærkeligt, at når jeg sætte et 5200 kort i min computer virker det fint, men når jeg sætte bedre kort i den har problemer |
|
| |||
| |||
| Så det kun gør det, når man spiller? Alle spil eller bare Battlefield? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sort skærm / Audio Kun når de forsøger at afspille video | capper | General Software Chat | 4 | 3 november 2009 18:21 |
| Windows Media Player 11 plejer afspille mediefiler | jasah | Multimedia & Codecs | 2 | 4 juni 2009 09:06 |
| WMP 11 kan ikke afspille filer?? | Xeon | Multimedia & Codecs | 0 | 26. maj 2009 11:34 |
| Jeg har brug for en video konverter til flv filer | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 marts 2009 03:44 |
| Spil PS2 med laptop bruger s-video input port | SethuS | General Hardware Chat | 6 | 10 marts 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |