![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| kukaan voi auttaa minua i im ongelmia toistat videota files.when i yrität toistaa video tiedostoja VLC minun tietokone vain vilkkuu ja hidastaa. Luulin, että se oli minun näytönohjain minulla on fx 6200 ja i tryed yksi 5200 minun toiselle tietokoneelle ja se toimi hienosti. niin osti fx 7600 panna se ja se on edelleen annos samaa olen tappiolla, mitä se voisi olla. toinen kohta haluan tuoda esille on se, että minun 6200 soittaa Battlefield 2, joilla ei ole ongelmia, mutta 7600 vain hidastaa oikealle alas |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko käynnissä uusimmat nvidian ajurit?
| |||
| |||
| hi kiitos reply.i on ladannut uusimmat ajurit. Minulla on vain ollut ongelma alkaen tiistaina minun seurata meni pois, kuten se oli kiinni tilassa i swaped valvoo ja minulla oli sama ongelma niin i swaped graphic kortit on 5200 ja se oli hieno niin Menin ulos ja baught yksi 7600 ja se ei sama asia, mutta kun olen ollut Battlefield 2 whith minun 6200 se oli hieno kanssa 5200 mutta joista 7600 i on lat pois viiveellä kuten pelaaminen Hidastettu |
|
| |||
| |||
| Mikä käyttöjärjestelmä olet näkyä? |
|
| |||
| |||
| asrock K8 yhdistelmäruudussa emolevy Athlon 3,0 64 bittinen ja 1. 5 keikka ram |
|
| |||
| |||
| Käyttöjärjestelmä mate ... Vista? XP: ssä? Hurraa. Dave. |
|
| |||
| |||
| myös silloin, kun everyhing hidastaa ja i mennä Task Manager minun CPU i 100% |
|
| |||
| |||
| Windows XP |
|
| |||
| |||
| on outoa, että kun olen tehnyt 5200-kortti minun tietokone se toimii hieno mutta kun esitin parempi kortti sillä on ongelmia |
|
| |||
| |||
| Niin se vain se, kun pelejä? Kaikki pelit tai vain Battlefield? |