![]() |
|
| |||
| |||
| kan iemand me helpen i im problemen met het afspelen van video files.when i probeert af te spelen video bestanden met VLC mijn computer alleen knippert en vertraagt. Ik vond het mijn grafische kaart heb ik een fx 6200 en i tryed 5200 een van mijn andere computer en het werkte prima. zo kocht een fx 7600 zet het in en het nog steeds dezelfde dosis Ik ben op een verlies voor wat het zou kunnen zijn. een ander punt dat ik wil brengen is dat mijn 6200 zal spelen Battlefield 2 zonder problemen, maar de 7600 net vertraagt recht omlaag |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bent u de nieuwste nvidia drivers?
| |||
| |||
| hallo dank u voor uw reply.i hebben gedownload de nieuwste stuurprogramma's. Ik had alleen het probleem sinds dinsdag mijn monitor ging zoals het was in stand-by modus i swaped monitoren en ik had dezelfde problemen, dus ik swaped grafische kaarten met een 5200 en het was fijn, dus ik ging naar buiten en baught een 7600 en hij deed hetzelfde maar toen speelde ik Battlefield 2 breken mijn 6200 was het prima als bij de 5200 maar met de 7600 Ik heb een lat af lag net zoals het afspelen in slow motion |
|
| |||
| |||
| Welk besturingssysteem gebruikt u? |
|
| |||
| |||
| asrock K8 Combo moederbord Athlon 3,0 64 bits en 1. 5 gig ram |
|
| |||
| |||
| Besturingssysteem mate ... Vista? XP? Sante. Dave. |
|
| |||
| |||
| ook als alles vertraagt en ik ga in Taakbeheer mijn cpu i 100% |
|
| |||
| |||
| Windows XP |
|
| |||
| |||
| het vreemd dat wanneer ik een 5200 kaart in mijn computer werkt het prima, maar toen ik beter in kaart heeft problemen |
|
| |||
| |||
| Dus hij doet het alleen bij het afspelen van games? Alle spelletjes of gewoon Battlefield? |