![]() |
|
| |||
| |||
| Kan noen hjelpe meg i im har problemer med å spille video files.when jeg prøver å spille av videofiler med VLC datamaskinen bare blinker og bremser ned. Jeg trodde det var min grafikkort Jeg har FX 6200 og i tryed en 5200 fra en annen datamaskin, og det fungerte bra. så kjøpte en fx 7600 putte den i og den fremdeles dose samme er jeg på et tap på hva det kunne være. et annet punkt jeg liker å få frem er at 6200 vil spille slagmarken 2 uten problemer, men 7600 bare bremser ned |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du kjører den nyeste NVIDIA-driverne?
| |||
| |||
| hei takker for at du reply.i har lastet ned de nyeste driverne. Jeg har bare hatt problem siden tirsdag skjermen min gikk av som den var i stand by-modus i swaped skjermer og jeg hadde samme problem så jeg swaped grafikk-kort til 5200 og det var fint så jeg gikk ut og baught en 7600 og det gjorde det samme, men når jeg spilte slagmarken 2 whith min 6200 var det fine som med 5200, men med 7600 jeg har en LAT av lag akkurat som spilles i sakte film |
|
| |||
| |||
| Hvilket operativsystem er du? |
|
| |||
| |||
| asrock k8 kombinasjonsboksen hovedkort Athlon 3,0 64 bits og 1. 5 gig ram |
|
| |||
| |||
| Operativsystem kompis ... Vista? XP? Skål. Dave. |
|
| |||
| |||
| også når everyhing bremser ned og jeg går til oppgaven manageren min CPU i 100% |
|
| |||
| |||
| Windows XP |
|
| |||
| |||
| det merkelig at når jeg putter på en 5200-kortet i maskinen min fungerer fint, men når jeg legger bedre kort i den har problemer |
|
| |||
| |||
| Slik at den bare gjør det når du spiller spill? Alle spill eller bare Battlefield? |