![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| netop gjorde en ny installation af Windows, og jeg bruger et nyt lydkort .. godt brugte, så jeg har ikke den cd bin på sund blasters website men alle jeg forsøger ikke arbejde (plejer install) og chauffører tage 10 minutter at downloade fra denne hjemmeside Sound Blaster Audigy EAX Advanced HD model no - SB0090 behage hjælp mig ![]() ![]() computer spec i SIG er stadig den samme
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøvet denne? Der er en masse Audigy drivere til forskellige modeller, men jeg tror, det ene er korrekte. http://support.creative.com/Products...=Sound + Blaster
| |||
| |||
| når sin færdige den siger ikke kan gemme beskadiget fil temp mappe ... Jeg hentede det 3 gange, og at der skete hver gang .. am bruger Firefox
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg henter det for dig og holde det på en server, som du kan downloade igen. Du vil have XP en ret? Edit: Wow er Creative server langsom.
|
| |||
| |||
| Ja tak m8, der ville være rist! (XP Pro) beklager ventetiden bin søger føreren men jeg dont ikke hvad jeg gør føreren eller program jeg dont ingen jeg altid har problemer med chauffør på en ny installation ... yeah at serveren virkelig langsom gør mit hoved i
__________________ |
|
| |||
| |||
| Ret sin færdig. I'm going at holde det på min lokale server, men hvis det går for langsomt I'll stille den et andet sted. Link skal op i en anden.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan altid tilføje det til dit indlæg som en vedhæftet fil, hvis du vil. |
|
| |||
| |||
| Jeg har sendt dig en PM med et link, ønsker ikke alle at vide min offentlige HTTP download server adresse. Intet vigtigt afholdes der dog
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg vil prøve det nu ![]() Edit: Nope det ikke ønsker at arbejde.
|
| |||
| |||
| Jeg kan se din henter det, som går ud på ca 200Kbps? Thats ikke alt for lurvet forhold til den officielle download site.