![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| juuri uuden asentaa ikkunoiden ja olen käyttämällä uutta äänikortti .. ja toisen käden joten minulla ei ole cd bin hyvään blasters verkkosivuilla mutta jokainen i yrittää eivät toimi (tapana install) ja kuljettajien ottaa 10 pitkä minuuttia ladata kyseisen sivuston Sound Blaster Audigy EAX ADVANCED HD mallin no - SB0090 auttakaa minua ![]() ![]() tietokone spec vuonna sig on edelleen sama
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritin tässä on? On olemassa paljon Audigy ohjaimet erilaisia malleja, mutta mielestäni tämä on oikein. http://support.creative.com/Products...=Sound + Blaster
| |||
| |||
| kun sen päättynyt siinä sanotaan, ei voi tallentaa vioittunut tiedosto temp kansio ... i ladanneet sen 3 kertaa ja että tapahtui aina .. am using firefox
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'll ladata sen teille ja pysyä sen palvelimen voit ladata uudelleen. Haluatko XP yhtä oikeaa? Edit: Wow on Creative palvelimen hidasta.
|
| |||
| |||
| Kyllä M8 että olisi raastaa! (xp pro) pahoillani siitä, odota bin HAKU kuljettaja mutta i dont mitään, mitä olen tekemässä kuljettaja tai ohjelma i dont mitään olen aina ongelmia kuljettajan uusi asennus ... joo, että palvelin todella hidas tekee oman päänsä
__________________ |
|
| |||
| |||
| Oikeus sen päätyttyä. Aion pysyä sen oman paikallisen palvelimen, mutta jos se on liian hidas I'll sen jonnekin muualle. Linkki on vuonna toinen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Voi aina lisätä sen blogitekstisi liitetiedoston, jos haluat. |
|
| |||
| |||
| Lähetin teille PM, jossa on linkki, eivät halua jokainen tietää minun julkisen HTTP ladata palvelimen osoite. Mikään tärkeä pidettiin siellä vaikka
|
| |||
| |||
| Quote:
Minä yritän nyt ![]() Edit: Ei se ei halua tehdä työtä.
|
| |||
| |||
| En näe sen avaamista, menee ulos noin 200Kbps? Että ei liian nuhjuinen verrattuna viralliseen lataamissivustossa.
![]() |
|
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cisco Aironet 802.11a/b/g Wireless Adapter - löydä Driver | Cisco käyttäjä | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 19 lokakuu 2009 06:52 |
| Yritetään löytää Webcam Driver | FisicoUk | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 13th Aug 2009 04:49 |
| Ei voi löytää oikea ajuri minun äänikortti | joreel | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 22. kesäkuu 2009 08:44 |
| Yritetään löytää HD kuljettaja | robina80 | Drives & Removable Media | 3 | 23. Sep 2008 14:47 |
| Ei ääntä .. huono kuljettaja? | omidahomi712 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 5th Jun 2008 18:27 |
| Thread Tools | |
| |