![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| net een nieuwe installatie van windows en ik ben met een nieuwe geluidskaart .. en tweede hand, zodat ik niet over de cd bin op gedegen Blasters website maar iedereen Ik probeer niet werken (wont installeren) en de chauffeurs nemen 10 lange minuten om te downloaden van deze site Sound Blaster Audigy EAX ADVANCED HD model no - SB0090 please help me ![]() ![]() computer spec in sig is nog steeds dezelfde
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geprobeerd deze? Er zijn veel Audigy drivers voor verschillende modellen, maar ik denk dat dit een juist is. http://support.creative.com/Products...=Sound + Blaster
| |||
| |||
| als deze klaar is, zegt hij niet kan opslaan beschadigd bestand temp map ... i gedownload 3 keer en dat gebeurde telkens .. ik gebruik Firefox
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik download het voor u en houd deze op een server voor u de download opnieuw. Je wilt dat de XP een recht? Edit: Wow is de Creative server traag.
|
| |||
| |||
| ja, m8 dat zou rooster! (XP Pro) spijt over het wachten bin zoek naar de bestuurder, maar i dont no wat ben doen driver of programma i dont no ik altijd problemen hebben met de bestuurder over een nieuwe instal ... yeah die server echt traag doet mijn hoofd in
__________________ |
|
| |||
| |||
| Rechts zijn voltooid. Ik ga stick op mijn lokale server, maar als dat te langzaam ik zet ze ergens anders. Koppeling wordt in een seconde.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan altijd toevoegen aan uw bericht op als een bevestiging als je wilt. |
|
| |||
| |||
| Ik heb u een PM met een link, wil niet dat iedereen weet mijn openbare HTTP download server adres. Niets van belang bezit er al
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik probeer het nu ![]() Edit: Nope het niet willen werken.
|
| |||
| |||
| Ik zie uw downloaden, uit te gaan op ongeveer 200Kbps? Dat is niet te shabby, vergeleken met de officiële download site.