![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hadde en ny installasjon av Windows, og jeg bruker et nytt lydkort .. vel andre hånden slik at jeg ikke har cd bin på lyden blasters nettsted men alle jeg prøver ikke fungerer (wont installere) og driverne ta 10 lange minutter å laste ned fra dette nettstedet Sound Blaster Audigy EAX avanserte HD modellen ikke SB0090 behage hjelpe meg ![]() ![]() datamaskin spec i sig er fortsatt den samme
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøvd dette? Det er mange Audigy drivere for ulike modeller, men jeg tror dette er riktig. http://support.creative.com/Products...=Sound + Blaster
| |||
| |||
| når det er ferdig står det ikke kan lagre ødelagte filen temp mappe ... Jeg lastet den ned 3 ganger, og det skjedde hver gang .. am bruker Firefox
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil laste det ned for deg og feste det på en server for nedlasting igjen. Vil du ha XP en rett? Edit: Wow er Creative server sakte.
|
| |||
| |||
| Ja takk m8 som ville være gitter! (XP Pro) beklager ventetiden bin ser for sjåføren, men jeg dont ikke hva am gjøre driveren eller programmet jeg dont ingen jeg alltid har hatt problemer med sjåføren på en ny installere ... yeah som tjener veldig treg gjør hodet mitt i
__________________ |
|
| |||
| |||
| Høyre sitt ferdig. Jeg kommer til å feste den på min lokale server, men hvis det er for tregt vil jeg sette den et annet sted. Link skal opp i et sekund.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan alltids legge det til innlegget ditt som et vedlegg hvis du vil. |
|
| |||
| |||
| Jeg sendte deg en PM med en link, ikke vil at alle kjenne min offentlige HTTP nedlasting serveradressen. Ikke noe viktig holdt det om
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg skal prøve det nå ![]() Edit: Nei det vil ikke fungere.
|
| |||
| |||
| Jeg ser laste det ned, går ut på om 200Kbps? Det er ikke så loslitt forhold til det offisielle nedlastingsside.