![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bara gjorde en ny installation av fönster och jag använder ett nytt ljudkort .. och andra sidan så jag inte har cd bin på ljudet blasters hemsida men alla jag försöker inte fungerar (wont install) och förare tar 10 långa minuter att ladda ner från denna webbplats Sound Blaster Audigy EAX Advanced HD model no - SB0090 behag hjälpa mig ![]() ![]() dator spec i sig fortfarande är samma
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försökte här? Det finns många Audigy-drivrutiner för olika modeller men jag tror att det en är korrekt. http://support.creative.com/Products...=Sound + Blaster
| |||
| |||
| när dess färdiga den säger inte kan rädda skadade filen temp-mappen ... Jag hämtade den 3 gånger och det har hänt varje gång .. am använder firefox
__________________ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag ska ladda ner det för dig och sätter det på en server som du kan ladda ner igen. Du vill att XP ett rätt? Edit: Wow är Creative server långsamt.
|
| |||
| |||
| Ja tack M8 som skulle riva! (XP Pro) beklagar vänta bin söker föraren men jag dont inte vad am gör föraren eller program jag dont inget jag alltid har problem med föraren om en ny installation ... yeah att servern verkligen långsamt gör mitt huvud i
__________________ |
|
| |||
| |||
| Rätt dess slut. Jag kommer att hålla det på min lokala server, men om det går alltför långsamt jag lägga den någon annanstans. Länk skall i ett andra.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kan alltid lägga till den i ditt inlägg som en bifogad fil om du vill. |
|
| |||
| |||
| Jag skickade ett PM med en länk, vill inte alla veta min offentliga HTTP hämta serveradress. Ingenting viktigt hölls där men
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag ska prova det nu ![]() Edit: Nej det vill inte fungera.
|
| |||
| |||
| Jag ser din hämtar det, gå ut på om 200Kbps? Det var inte alltför sluskig jämfört med den officiella hämta webbplats.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cisco Aironet 802.11a/b/g Wireless Adapter - Kunde inte hitta Driver | cisco användare | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 19 oktober 2009 06:52 |
| Försöker hitta en Webcam Driver | FisicoUk | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 13 august 2009 04:49 |
| Kan inte hitta rätt drivrutin till mitt ljudkort | joreel | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 22 juni 2009 08:44 |
| Försöker hitta HD föraren | robina80 | Drives & Removable Media | 3 | 23 sep 2008 14:47 |
| Inget ljud .. dåliga förare? | omidahomi712 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 5 juni 2008 18:27 |
| Thread Tools | |
| |