mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Jeg formateret min computer og har mistet min Ethernet driver!?

Reply

Thread Tools
Old 20 November 2008, 20:31
Ny Medlem Gruppen

Default Jeg formateret min computer og har mistet min Ethernet driver!?

Min computer er bygget med specielle dele, så når jeg formateret min computer til at slippe af med en virus, jeg også har mistet min ethernet drev. Gennem tale om en telefon med en computer ekspert han forklarede mig, at jeg er nødt til at se på mit udstyr, og der var min ethernet med en stor (?)

Siden sin lavet med brugerdefinerede stykker, jeg ved ikke, hvor man kan finde den driver, der vil arbejde. Er der universelle drivere? Vil jeg nogensinde kunne genvinde det?
Old 20. november 2008, 22:00
Ny Medlem Gruppen

nej til dit spørgsmål
er du nødt til at tage alle numre eller ID ud af kortet og sætte dem ind på Google og se, hvad der kom back.download

Postkort er billige, så du kan bare købe en anden
Old 21 November 2008, 04:10
Donor-Gruppen

Er yo sikre, at den er en særskilt (PCI) netkort og ikke om bord?

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lost lyd på min PC, jeg formateret harddisk og lyder nu ikke i orden. Kødfuld Lyd, højtalere og MP3-afspillere 5 24 November 2009 13:12
Ethernet CONTROLER for Dell XPS 420 - Hvor kan jeg få føreren? Nikki Networking, Modemer & VoIP 1 24 august 2009 07:55
Forsvundne Ethernet / LAN driver til ECS Nforce3 250 setsuna Faiz seiei Networking, Modemer & VoIP 1 4 juni 2009 04:12
Disk I Drive F er ikke formateret Vil du Format det nu? parabol Drives & flytbare medier 3 25th Dec 2007 08:45
Adgang allerede formateret HDD Sikker vanvittige Drives & flytbare medier 5 1 august 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.