mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Ik mijn computer geformatteerd en verloor mijn Ethernet bestuurder!?

Reply

Thread Tools
Old 20 november 2008, 20:31
Nieuw Lid Fractie

Default Ik mijn computer geformatteerd en verloor mijn Ethernet bestuurder!?

Mijn computer is gebouwd met aangepaste delen, dus als ik mijn computer geformatteerd om zich te ontdoen van een virus, ook ik heb mijn ethernet schijf. Door te praten over een telefoon met een computer expert verklaarde hij mij dat ik nodig heb om te kijken naar mijn apparaten, en er was mijn ethernet met een grote (?)

Sinds zijn gemaakt met op maat gemaakte stukken, ik weet niet waar je het stuurprogramma dat zal werken. Zijn er universele drivers? Zal ik ooit in staat zijn om deze terug te vorderen?
Old 20 nov 2008, 22:00
Nieuw Lid Fractie

niet op uw vraag
die je nodig hebt om de cijfers of ID uitschakelen van de kaart en zet ze in Google en zie wat kwam back.download

Kaarten zijn goedkoop dus je kan gewoon een andere kopen
Old 21 november 2008, 04:10
Donor Groep

Yo zijn er zeker van dat het een aparte (PCI) Network Card en niet aan boord?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Lost Sound op mijn pc, Formatted ik de harde schijf en Nu Klinkt niet werkt. Vlezig Geluid, Speakers & MP3 Spelers 5 24 november 2009 13:12
Ethernet controler voor Dell XPS 420 - Waar kan ik de chauffeur? nikki Netwerken, modems & VoIP 1 24 augustus 2009 07:55
Vermiste Ethernet / LAN driver voor ECS nForce3 250 Setsuna Faiz seiei Netwerken, modems & VoIP 1 De 4 juni 2009 04:12
Schijf in station F is niet geformatteerd Do You Want To Formaat kopen? schotel Drives & Removable Media 3 25 dec 2007 08:45
Toegang reeds geformatteerde vaste schijf Veilig Insane Drives & Removable Media 5 De 1 augustus 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.