![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn computer is gebouwd met aangepaste delen, dus als ik mijn computer geformatteerd om zich te ontdoen van een virus, ook ik heb mijn ethernet schijf. Door te praten over een telefoon met een computer expert verklaarde hij mij dat ik nodig heb om te kijken naar mijn apparaten, en er was mijn ethernet met een grote (?) Sinds zijn gemaakt met op maat gemaakte stukken, ik weet niet waar je het stuurprogramma dat zal werken. Zijn er universele drivers? Zal ik ooit in staat zijn om deze terug te vorderen? |
|
| |||
| |||
| niet op uw vraag die je nodig hebt om de cijfers of ID uitschakelen van de kaart en zet ze in Google en zie wat kwam back.download Kaarten zijn goedkoop dus je kan gewoon een andere kopen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yo zijn er zeker van dat het een aparte (PCI) Network Card en niet aan boord?
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Lost Sound op mijn pc, Formatted ik de harde schijf en Nu Klinkt niet werkt. | Vlezig | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 5 | 24 november 2009 13:12 |
| Ethernet controler voor Dell XPS 420 - Waar kan ik de chauffeur? | nikki | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 24 augustus 2009 07:55 |
| Vermiste Ethernet / LAN driver voor ECS nForce3 250 | Setsuna Faiz seiei | Netwerken, modems & VoIP | 1 | De 4 juni 2009 04:12 |
| Schijf in station F is niet geformatteerd Do You Want To Formaat kopen? | schotel | Drives & Removable Media | 3 | 25 dec 2007 08:45 |
| Toegang reeds geformatteerde vaste schijf | Veilig Insane | Drives & Removable Media | 5 | De 1 augustus 2007 13:19 |
| Thread Tools | |
| |