mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Jag formaterade min dator och förlorade min Ethernet föraren!?

Reply

Thread Tools
Old 20 november 2008, 20:31
New Member Group

Default Jag formaterade min dator och förlorade min Ethernet föraren!?

Min dator är byggd med anpassade delar, så när jag formaterade min dator för att bli av med ett virus jag också förlorat mitt ethernet-enhet. Genom att tala om en telefon med en dator expert han förklarade för mig att jag måste titta på min utrustning, och det var min ethernet med en stor (?)

Sedan görs med anpassade stycken, jag vet inte var man kan hitta föraren som fungerar. Finns det universella drivrutiner? Kommer jag någonsin att kunna återställa det?
Old 20 november 2008, 22:00
New Member Group

nej på din fråga
du behöver ta alla nummer eller ID stänga av kortet och omsätta dem i google och se vad som kom back.download

Korten är billiga så du kan bara köpa en till
Old 21 november 2008, 04:10
Givargruppen

Är yo säker på att det är ett separat (PCI) Network Card och inte ombord?

Mitt System: Hem Bygg

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moderkort:
Asus m2v Rev 1.
RAM Minne:
4GB (3.25gb synligt)
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Ljudkort:
5.1 Reatek ombord
Hårddisk (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk enhet (er):
Pioneer 110 x 2
Mål / PSU:
Lager / 550w Silent
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Cable
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Lost Ljud i min dator, formaterade jag hårddisken och nu låter inte fungerar. Köttig Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 5 24 november 2009 13:12
Ethernet controler för Dell XPS 420 - Var kan jag få föraren? Nikki Nätverk, Modem & VoIP 1 24 augusti 2009 07:55
Saknade Ethernet / Lan drivrutin för ECS Nforce3 250 setsuna Faiz seiei Nätverk, Modem & VoIP 1 4 juni 2009 04:12
Disk i enhet F är inte formaterad Vill du formatera den nu? parabolantenn Drives & Removable Media 3 25 december 2007 08:45
Tillgång redan formaterad HDD Säker Insane Drives & Removable Media 5 1 august 2007 13:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.