![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min dator är byggd med anpassade delar, så när jag formaterade min dator för att bli av med ett virus jag också förlorat mitt ethernet-enhet. Genom att tala om en telefon med en dator expert han förklarade för mig att jag måste titta på min utrustning, och det var min ethernet med en stor (?) Sedan görs med anpassade stycken, jag vet inte var man kan hitta föraren som fungerar. Finns det universella drivrutiner? Kommer jag någonsin att kunna återställa det? |
|
| |||
| |||
| nej på din fråga du behöver ta alla nummer eller ID stänga av kortet och omsätta dem i google och se vad som kom back.download Korten är billiga så du kan bara köpa en till |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är yo säker på att det är ett separat (PCI) Network Card och inte ombord?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lost Ljud i min dator, formaterade jag hårddisken och nu låter inte fungerar. | Köttig | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 5 | 24 november 2009 13:12 |
| Ethernet controler för Dell XPS 420 - Var kan jag få föraren? | Nikki | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 24 augusti 2009 07:55 |
| Saknade Ethernet / Lan drivrutin för ECS Nforce3 250 | setsuna Faiz seiei | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 4 juni 2009 04:12 |
| Disk i enhet F är inte formaterad Vill du formatera den nu? | parabolantenn | Drives & Removable Media | 3 | 25 december 2007 08:45 |
| Tillgång redan formaterad HDD | Säker Insane | Drives & Removable Media | 5 | 1 august 2007 13:19 |
| Thread Tools | |
| |