![]() |
|
| |||
| |||
| hi, til en start ive ingen anelse, når det cums 2 computere! Ive haft probs wi min computer FRM begyndelsen, så jeg var nødt til at rod omkring med det 2 få det arbejder, så jeg tror ive accidently slettet min lydenhed! ciz det siger ive ikke fik en lydenhed installeret! Jeg har ikke fået en »lydkort«, der var ikke en, der kom wi computer, jeg også gjorde ikke modtager en af disse sunde disken ting med min computer. Så hvis nogen har en idé om, hvordan jeg kan få lyden til igen behage hjælp !!!!!!! Takket xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Da du købte din pc gjorde det komme med nogen DRIVER diske?
| |||
| |||
| den kom med et Microsoft-8-disk, og ive fik også en af disse anlæg diske til at installere det trådløse modem. xxxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad mærke og model er din pc Beatrice?
| |||
| |||
| og dens siger hk på min skærm, og det siger e-systemet og Intel Pentium 4 på den anden ting, im ked af det sprog, jeg ærligt har ikke en anelse, når det kommer til computere, ThankYou |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi beatriceflaps:)
Hvis du henter CPUZ til dit skrivebord "du ikke installere det" dens en Gratis afsløring program, der vil fortælle dig alt hvad du behøver at fortælle TCF om din computer og så kan vi hjælpe dig, så når du har CPUZ på skrivebordet blot dobbelt klikker på det, og det vil vise dig alt om din computer:), og det er sikkert at use.and dette er den seneste version. CPUZ> Klik Her Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| http://www.majorgeeks.com/download4181.html Kør at dens kaldet Everest. Det vil fortælle dig, hvad lydkort du har under audio faner. Komme tilbage og fortælle os, hvad info det giver dig. Stillingen over for CPUZ kun er rigtig god til at finde ud af, hvad CPU, RAM eller Mobo du har. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Fist Time Brug Mobilanlæg Sound-Hvordan får jeg min Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 14 | 9. maj 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Øresund plejer Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29 marts 2009 02:03 |
| Dårlig lydkvalitet ud af ny surround sound-system | Tplayer2007 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 13 januar 2009 15:43 |
| MP3-lyd okay men andre lyd gået galt! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 januar 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |