![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi, ensinnäkin ive ole aavistustakaan, kun se cums 2 tietokoneissa! Ive ollut ottaa probs wi minun tietokone frm alussa, joten minun oli vetelehtiä sen 2 saada se toimimaan niin mielestäni ive vahingossa Poistin äänen laite! ciz sanotaan ive ei saanut ääntä asennettu! i havent sai "äänikortti", ei wasn't joka tuli wi tietokone, i myös didnt saada yksi niistä hyvän levyn asioita minun tietokone. Joten jos joku on mitään käsitystä siitä, miten voin saada äänen takaisin auta !!!!!!! Kiitos xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun olet ostanut tietokoneen se on tullut kaikki DRIVER levyjä?
| |||
| |||
| se tuli Microsoft 8 levy, ja ive myös sai yksi näistä asennus-CD: Asenna langaton modeemi. xxxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä merkki ja malli on pc Beatrice?
| |||
| |||
| hyvin sen sanoo hv minun seurata, ja se sanoo e ja Intel Pentium 4 ja toisaalta asia, im pahoillani kielen i rehellisesti havent aavistustakaan, kun se tulee alas tietokoneet, thankyou |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi beatriceflaps:)
Jos lataat CPUZ teidän Desktop "sinun ei tarvitse asentaa se" sen ilmainen havaitseminen ohjelma, joka kertoo kaiken, mitä sinun täytyy kertoa TCF noin tietokone ja sitten voimme auttaa sinua, joten kun olet CPUZ teidän Desktop vain kaksinkertainen klikkaa sitä ja se näyttää kaikki sinulle Tietokone:), ja se on turvallista use.and tämä on viimeisin versio. CPUZ> Valitse Tässä My System: #
|
|
| |||
| |||
| http://www.majorgeeks.com/download4181.html Suorita, että sen kutsutaan Everest. Se kertoo sinulle, mitä äänikortti olet alle audio välilehdet. Tule takaisin ja kerro meille, mikä info se antaa sinulle. Post edellä CPUZ on ainoa todella hyvä selvittää, mitä CPU, RAM tai Mobo olet. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 18. toukokuuta 2009 12:27 |
| Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 14 | 9. toukokuuta 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound tapana Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29th Mar 2009 02:03 |
| Poor sound quality ulos uuden surround-ääni | Tplayer2007 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 13th Jan 2009 15:43 |
| MP3-ääni kunnossa, mutta muut äänen mennyt pieleen! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 Jan 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |