![]() |
|
| |||
| |||
| hi, voor een begin ive geen idee wanneer het cums 2 computers! Ive was onder probs wi mijn computer frm begin, dus ik moest puinhoop over met 2 get it werkt dus ik denk ive per ongeluk verwijderd mijn geluidsapparaat! CIZ zegt geen ive got a geluidsapparaat geïnstalleerd! i havent kreeg een 'sound card', er een wasnt dat kwam wi computer, i didnt ook een van die sound disc dingen met mijn computer. Dus als niemand heeft enig idee hoe kan ik geluid weer help !!!!!!! Thanks xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer u uw computer gekocht heb het gedaan met iedere bestuurder schijven?
| |||
| |||
| kwam het met een microscoop 8 schijf en ive kreeg ook een van die installatie schijven voor het installeren van de draadloze modem. xxxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk merk en model van uw pc Beatrice?
| |||
| |||
| goed zijn, zegt pk op mijn monitor, en het zegt e systeem en Intel Pentium 4 op de andere zaak, im sorry over de taal die ik eerlijk havent idee als het gaat om computers, thankyou |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi beatriceflaps:)
Als u downloaden naar uw bureaublad CPUZ "u niet installeren" zijn een Vrije detectie programma dat zal vertellen u alles wat u moet vertellen TCF over uw computer en dan kunnen we je helpen, dus als u CPUZ op uw bureaublad gewoon dubbel klik erop en het zal u alles over uw computer:), en het is veilig om te use.and is dit de nieuwste versie. CPUZ> Klik Hier Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| http://www.majorgeeks.com/download4181.html Doe dat haar genaamd Everest. Het zal u vertellen welke geluidskaart je hebt onder de audio-tabbladen. Kom terug en vertel ons wat info geeft je. De post hierboven voor CPUZ is pas echt goed voor het vinden van wat CPU, RAM-geheugen of mobo je hebt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | 18 mei 2009 12:27 |
| Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 mei 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound Wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussie | 4 | 29 mrt 2009 02:03 |
| Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem | Tplayer2007 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 13 Jan 2009 15:43 |
| MP3-geluid in orde, maar ook andere goed fout gegaan! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 Jan 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |