![]() |
|
| |||
| |||
| hei, for en start Ive ingen anelse når det cums 2 maskiner! Ive hatt probs wi datamaskinen FRM begynnelsen, så måtte jeg rotet rundt med det 2 få det fungerer så jeg tror Ive ved et uhell har slettet lydenhet! ciz den sier Ive ikke fikk en lydenhet installert! Jeg har ikke fått en "lydkort", det var ikke en som kom wi datamaskinen, i tillegg gjorde ikke får en av disse lyd platen ting med datamaskinen min. Så hvis noen har noen ide hvordan jeg kan få lyden tilbake behage hjelpe !!!!!!! Takk xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Da du kjøpte PCen kom det med noen DRIVER plater?
| |||
| |||
| det fulgte med en Microsoft 8 platen, og Ive også fikk en av dem installasjonen plater for å installere den trådløse modem. xxxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva merke og modell er PCen Beatrice?
| |||
| |||
| vel dens sier hk på min skjerm, og det sier e-systemet og Intel Pentium 4 på andre ting, im beklager språket i ærlig har ikke et hint når det kommer ned til datamaskiner, takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi beatriceflaps:)
Hvis du laster ned CPUZ til Desktop "du ikke installere det på" sitt Gratis gjenkjenningsverktøy program som forteller deg alt du trenger å fortelle TCF om datamaskinen og deretter kan vi hjelpe deg, så når du har CPUZ på skrivebordet bare dobbel Klikk på den og den vil vise deg alt om maskinen:), og det er trygt å use.and Dette er den nyeste versjonen. CPUZ> Klikk Her Min System: #
|
|
| |||
| |||
| http://www.majorgeeks.com/download4181.html Kjør at kalt Everest. Det vil fortelle deg hva lydkortet du har under audio kategorier. Kom tilbake og fortelle oss hva info det gir deg. Innlegget ovenfor for CPUZ er virkelig god til å finne ut hva CPU, RAM eller Mobo du har. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 mai 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Av Emne Diskusjon | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Dårlig lydkvalitet ut av nye surround lyd system | Tplayer2007 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 13 januar 2009 15:43 |
| MP3 lyd ok men andre lyd gått galt! | FamicomFreak | Multimedia & Kodeker | 7 | 25 januar 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |