![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, till att börja ive ingen aning när det cums 2 datorer! Ive varit med probs wi min dator FRM början, så jag var tvungen att röra om med den 2 få det att arbeta så jag tror ive oavsiktligt raderade min ljudenhet! ciz säger ive inte fick en ljudenhet installerad! Jag har icke fått en "ljudkort", det var inte en som kom wi dator jag också gjorde något av dessa ljud skiva saker med min dator. Så om någon har någon aning om hur jag kan få ljudet tillbaka vänligen hjälp !!!!!!! Tack xx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När du köpte din dator har det kommit med någon DRIVRUTIN skivor?
| |||
| |||
| Det följde med ett mikroskop 8 skivan och ive fick också ett av dessa anläggning-skivor för att installera ett trådlöst modem. xxxx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilket märke och modell är datorn Beatrice?
| |||
| |||
| och dess säger hk på min skärm, och det står e och Intel Pentium 4 på en annan sak, im ledsen för det språk jag ärligt har icke en aning om när det kommer till datorer, tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej beatriceflaps:)
Om du hämtar CPUZ på skrivbordet "du inte installera det" sitt en Gratis upptäckt program som berättar allt du behöver för att berätta TCF om din dator och sedan kan vi hjälpa dig, så när du har CPUZ på skrivbordet bara dubbel klicka på den och det kommer att visa dig allt om datorn:), och det är säkert att use.and detta är den senaste versionen. CPUZ> Klicka Här Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| http://www.majorgeeks.com/download4181.html Kör att kallas Everest. Det kommer att berätta vad ljudkort du har under ljud flikar. Kom tillbaka och berätta vad info det ger dig. Inlägget ovan för CPUZ bara är verkligen bra för att ta reda på vad CPU, RAM eller Mobo du har. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Im Fead Upp med Flygburet Öresund. Behöver en bra Gaming ljudkort. | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 18 maj 2009 12:27 |
| Fist Temne Använda Onboard Sound-Hur skaffar jag mitt Surroundljud to Work!? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 14 | 9 maj 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Öresund wont Kom ut ur mitt Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussion | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Dålig ljudkvalitet av nya surroundljud system | Tplayer2007 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 13 januari 2009 15:43 |
| MP3-ljudet bra men andra ljud gått fel! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 januari 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |