![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jotkut tiedostot luulisin vielä DRM niihin liitetyt ja Winamp ei anna minun toistaa niitä vaikka voin ladata lisenssi (tai ainakin yrittää. Se potkii minut ulos.) Tietääkö kukaan, että hyvä, että toimii hyvin ja on mieluiten ilmaiseksi? |
|
| |||
| |||
| En ole varma, että legalities näiden työkalujen joten odota Dave vastata ensin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi tarvitsemme sitä, selostakaa tilanteeseen.
| |||
| |||
| Minulla on joukko musiikin olin alun perin repäisi Windows Media Player, sekä joitakin musiikin ystäviä, jotka olemme paloi minulle CD: n iTunesin kanssa, ja nyt ei ole tämän tyyppisiä tiedostoja pelata WMP tai Winamp. Syynä on, olen melko varma, on DRM niihin liitetyt, ja koska en voi saada lisenssin se (WMP ei voi ladata yksi minulle, mistä syystä tahansa) I guess I'll vain nauhat niitä pois. |
|
| |||
| |||
| iTunes on tunnettu myynti sinun musiikki, joita ei voi käyttää minkä tahansa muu pelaaja. Henkilökohtaisesti minulla ei ole ongelmia tämän säikeen ja vastaa, kun Dave antaa kaikille selvää (vai ei) |
|
| |||
| |||
| Fire away. |
|
| |||
| |||
| myFairTunes Quote:
|
|
| |||
| |||
| Kiitos avusta, mutta ongelma, joka on minulla ei ole iTunes Oma tietokone (niin se menee läpi haun jatkuvasti ja ei löydä mitään), joten näyttäisi olevan pysty käyttämään, että yksi. Jos et ole ohjeita minulle? |
|
| |||
| |||
| Ei koskaan käyttänyt sitä ja ainoa muita asioita Tiedän eivät ole sallittuja foorumeissa, koska ne käsittelevät halkeamia ja niin edelleen. Ei olisi turvallinen joka tapauksessa niin en halua antaa sitä. Oletko kokeillut asentamalla jotain VLC Media Player onko se soittaa kappaleet? |
|
| |||
| |||
| Tärkeintä noin käyttämällä Winamp kuitenkin oli, että voisin valvoa sitä kautta minun G15, se toimi hyvin minun vanha. Jos voin vain saada että freaking lisenssi Voisin toistaa niitä, mutta WMP doesnt halua minun ole sitä. |