mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Ik moet een DRM-stripper

Reply

Thread Tools
Old 24 aug 2008, 19:48
Lid Fractie

Default Ik moet een DRM-stripper

Sommige van mijn bestanden Ik denk nog steeds DRM aan hen, en Winamp laat me niet spelen ze ook al download ik een licentie (of op zijn minst proberen. Het begint me uit.)

Weet iemand van een goed dat werkt goed en is bij voorkeur gratis?
Old 24 aug 2008, 21:42
Moderator Groep

Ik ben niet zeker van de juridische impasse van deze tools dus ik zal wachten op Dave te reageren eerst.

Old 25 augustus 2008, 03:20
Administrator Group

Waarom heb je het nodig hebt, leg uw situatie.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 augustus 2008, 11:53
Lid Fractie

Ik heb een hoop muziek die ik oorspronkelijk had geript in Windows Media Player, evenals sommige muziek van vrienden die ik heb gebrand CD's met iTunes, en nu geen van deze soorten bestanden zullen spelen met WMP of Winamp. De reden daarvoor is, ik ben vrij zeker van, is de DRM aan hen, en omdat ik niet kan krijgen een licentie voor het (WMP niet een download voor mij, om welke reden dan ook) Ik denk dat ik gewoon strippen ze uit.
Old 25 augustus 2008, 11:55
Moderator Groep

iTunes is berucht voor het verkopen van je muziek die niet kunnen worden gebruikt met een andere speler. Persoonlijk heb ik niet een probleem is met deze draad en zal beantwoorden wanneer Dave geeft het al duidelijk (of niet)

Old 25 augustus 2008, 11:57
Administrator Group

Brand weg.
Old 25 augustus 2008, 11:59
Moderator Groep

myFairTunes
Citaat:
myFairTunes is een iTunes / DRM Removal Tool en convertor. Laatste ondersteund iTunes versie: 7.5.0

Microsoft. NET Framework 2.0.

Old 25 augustus 2008, 12:17
Lid Fractie

Bedankt voor de hulp, maar het probleem met dat is Ik heb geen iTunes op mijn computer (dus het gaat door het voortdurend zoeken en niet vinden), dus ik lijken niet in staat gebruik te maken van die ene.

Tenzij u instructies voor mij?
Old 25 augustus 2008, 12:24
Moderator Groep

Nooit gebruikt en de enige andere dingen die ik weet over zijn niet toegestaan op de forums, omdat ze zich inlaten met scheuren enzovoort. Niet veilig zou zijn in ieder geval dus ik zou niet adviseren zij.

Heeft u geprobeerd de installatie van zo'n VLC Media Player
om te zien of het zal je de liedjes?

Old 25 aug 2008, 14:11
Lid Fractie

Het belangrijkste ding over het gebruik van Winamp al was dat ik kon onder controle te houden door mijn G15, het werkte goed op mijn oude.

Als ik kan gewoon freaking licentie krijgen dat ik kan spelen, maar WMP doesnt wil ik hebben.
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.