![]() |
|
| |||
| |||
| Noen av filene mine vel fremdeles ha DRM knyttet til dem, og Winamp vil ikke la meg spille dem selv om jeg laster ned en lisens (eller i det minste prøve. Det sparker meg ut.) Noen som vet om en god en som fungerer godt og er gjerne gratis? |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på legalities av disse verktøyene slik at jeg vil vente på Dave til å reagere først. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor trenger dere det, vennligst forklar situasjonen.
| |||
| |||
| Jeg har en haug med musikk jeg hadde opprinnelig dratt inn i Windows Media Player, samt litt musikk fra venner som har brent meg CDer med iTunes, og nå er ingen av disse typer filer kan spilles med WMP eller Winamp. Grunnen under, er jeg ganske sikker, er DRM knyttet til dem, og siden jeg ikke kan få en lisens for programmet (WMP vil ikke laste ned en for meg, uansett grunn) Jeg vil bare stripe dem av. |
|
| |||
| |||
| iTunes er beryktet for å selge deg musikk som ikke kan brukes med andre spillere. Personlig jeg ikke har et problem med denne tråden og vil svare når Dave gir alt klart (eller ikke) |
|
| |||
| |||
| Fire unna. |
|
| |||
| |||
| myFairTunes Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen, men problemet med dette er at jeg ikke har iTunes på maskinen min (slik at den går gjennom søk kontinuerlig og ikke finne noe) slik at jeg synes å ikke kunne bruke den. Med mindre du har for meg? |
|
| |||
| |||
| Aldri brukt den, og den eneste andre ting jeg vet om, er ikke tillatt på forumet, fordi de avtale med sprekker og så videre. Ikke ville være trygt likevel så jeg ville ikke gi råd til det. Har du prøvd å installere noe som VLC Media Player å se om det vil spille sangene? |
|
| |||
| |||
| Det viktigste om bruk Winamp om var at jeg kunne kontrollere den gjennom mine G15, det fungerte bra på min gamle. Hvis jeg bare kan komme som freaking lisens kunne jeg spille dem, men WMP ikke at jeg skal ha det. |