![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I'm guessing dette ville være et rigtigt sted at skrive det her. Jeg ****** op big med min anden computer og andre tech. støtte fora er shunning mig tal jer kunne hjælpe mig. Hvis det er det forkerte sted, skal du flytte emnet. tak Okay dette begyndte for en uge siden, da jeg ønskede at sætte i nogle mere plads på min anden computer. Jeg fandt en af mine gamle harddiske ligger rundt omkring, og jeg besluttede at holde det på Når jeg genstartet HDD installeret men jeg fik denne besked: ![]() så jeg omformateret harddisken, så systemet genoprettes. så det ud til, at førerne kom tilbage, så jeg ikke bekymre sig længere om det. Så 2 dage senere, at harddisk guiden besked kom tilbage sammen med "Windows har fundet ny hardware" pop-up. I systemet tilbage til et tidligere tidspunkt, og genstartet et par gange de chauffører, der stadig ikke var kommet tilbage Jeg regnede ikke ekstra plads var værd dette og flået ud harddisken efter et par hurtige Genstarter drivere endelig kom tilbage igen. Jeg regnede det var rent held og var hele ... Indtil i dag. Den ****** kom tilbage! Jeg prøvede alt nævnt ovenfor, og intet arbejdede jeg selv kørte meningsløst virus scanner og fandt ud af det kort, og flyttede den til et andet slot på bundkortet (som ved min lykke, gjorde ikke noget.) Jeg endelig gav op efter mit 15. forsøg. Jeg er på wits udgangen Jeg har ingen idé om, hvorfor dens gør dette, og medmindre disse drivere kommer tilbage, jeg aldrig vil få internet tilbage, og jeg vil være tvunget til at dele min egen computer med min mor og mine søskende, når igen måtte jeg Leech af dem for 1 / 2 år, mens min computer gik gennem alvorlige reparationer. Hvis du kan, kan du hjælpe? Tak. Jeg har Windows XP Pro SP2. andre tekniske detaljer bliver nødt til at blive spurgt, fordi jeg ikke ved, om hånden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvordan kan du oprette forbindelse til internettet? ... dvs trådløst til en router eller direkte gennem en router eller modem?