I'm guessing dit een goede plek om te posten hier. Ik ****** tot groot met mijn andere computer en andere tech. support forums zijn shunning me jullie kunnen me helpen. Als dit de verkeerde plaats, verplaatst u het onderwerp. bedankt
Oke dit begon een week geleden, toen ik wilde om wat meer ruimte op mijn andere computer. Ik vond dat een van mijn oude harde schijven liggen en ik besloot te blijven in Toen ik opnieuw de harde schijf geïnstalleerd, maar ik heb dit bericht:

zodat ik opnieuw de vaste schijf, dan systeem hersteld. Vervolgens leek het erop dat de chauffeurs kwam terug dus ik heb geen zorgen meer over.
Vervolgens 2 dagen later dat de harde schijf wizard bericht kwam terug samen met de "Windows heeft nieuwe hardware gevonden" pop-up. I-systeem teruggezet naar een eerdere datum, en opnieuw een paar keer de drivers nog niet terug Ik dacht dat er geen extra ruimte was voor dit en geript op de harde schijf na een paar snelle herstart de drivers eindelijk kwam weer terug. Ik dacht dat het was puur geluk en werd al meer dan ...
Tot vandaag. De ****** kwam terug! Ik probeerde alles gezegd en niets werkte ik liep zelfs zinloos virus scans en haalde de kaart en verplaatst naar een ander slot op het moederbord (die door mijn geluk, deed niets.) Heb ik eindelijk gaf na mijn 15e poging.
Ik ben ten einde WITS Ik heb geen idee waarom haar dit te doen, tenzij die bestuurders terugkomen Ik ben nooit om het internet terug en ik zal moeten worden gedwongen tot het delen van mijn eigen computer met mijn moeder en mijn broers en zussen een keer weer moest ik bloedzuiger van hen voor 1 / 2 per jaar, terwijl mijn computer ging door ernstige reparaties.
Als u kunt, kunt u helpen? Bedankt.
Ik heb Windows XP Pro SP2. andere technische details moeten worden gevraagd, omdat ik weet niet bij de hand.