mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Internet problemen in verband met de chauffeurs. Please help?

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 22:44
Nieuw Lid Fractie

Default Internet problemen in verband met de chauffeurs. Please help?

I'm guessing dit een goede plek om te posten hier. Ik ****** tot groot met mijn andere computer en andere tech. support forums zijn shunning me jullie kunnen me helpen. Als dit de verkeerde plaats, verplaatst u het onderwerp. bedankt

Oke dit begon een week geleden, toen ik wilde om wat meer ruimte op mijn andere computer. Ik vond dat een van mijn oude harde schijven liggen en ik besloot te blijven in Toen ik opnieuw de harde schijf geïnstalleerd, maar ik heb dit bericht:

zodat ik opnieuw de vaste schijf, dan systeem hersteld. Vervolgens leek het erop dat de chauffeurs kwam terug dus ik heb geen zorgen meer over.

Vervolgens 2 dagen later dat de harde schijf wizard bericht kwam terug samen met de "Windows heeft nieuwe hardware gevonden" pop-up. I-systeem teruggezet naar een eerdere datum, en opnieuw een paar keer de drivers nog niet terug Ik dacht dat er geen extra ruimte was voor dit en geript op de harde schijf na een paar snelle herstart de drivers eindelijk kwam weer terug. Ik dacht dat het was puur geluk en werd al meer dan ...

Tot vandaag. De ****** kwam terug! Ik probeerde alles gezegd en niets werkte ik liep zelfs zinloos virus scans en haalde de kaart en verplaatst naar een ander slot op het moederbord (die door mijn geluk, deed niets.) Heb ik eindelijk gaf na mijn 15e poging.

Ik ben ten einde WITS Ik heb geen idee waarom haar dit te doen, tenzij die bestuurders terugkomen Ik ben nooit om het internet terug en ik zal moeten worden gedwongen tot het delen van mijn eigen computer met mijn moeder en mijn broers en zussen een keer weer moest ik bloedzuiger van hen voor 1 / 2 per jaar, terwijl mijn computer ging door ernstige reparaties.

Als u kunt, kunt u helpen? Bedankt.

Ik heb Windows XP Pro SP2. andere technische details moeten worden gevraagd, omdat ik weet niet bij de hand.
Old 15 jun 2009, 02:28
Donor Groep

Default Internet problemen in verband met de chauffeurs. Please help?

Hoe u verbinding maakt met het Internet? ... dwz draadloos naar een router of rechtstreeks via een router of modem?
Kent u het merk / model van uw moederbord?
Heb je een geel uitroepteken merken blijkt in Apparaatbeheer?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dell Inspiron 8600 laptop bestuurders drooggewreven - Geen internet nu coolones Netwerken, modems & VoIP 1 24 mei 2009 02:52
FSB is gerelateerd aan lag? chrisgritz CPUs, Moederborden & RAM 4 5 Dec 2008 12:39
Beeld en geluid in verband? Napalm Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 30 dec 2007 13:50
HI I need help (st gerelateerde lol) Soverntear Introduceer jezelf hier 3 11 dec 2007 06:13
Internet problemen jungle-bhoy Web Browsers & FTP Clients 4 25 aug 2007 05:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.