mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Internett-problemer knyttet til drivere. Vennligst hjelp?

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 22:44
New Member Group

Default Internett-problemer knyttet til drivere. Vennligst hjelp?

Jeg gjetter dette ville være et riktig sted å poste dette her. Jeg ****** opp store med andre datamaskiner og andre tech. støtte forumområder er shunning meg figur dere kunne hjelpe meg. Hvis dette er feil sted, kan du flytte emnet. takk

Alright denne gang for en uke siden da jeg ønsket å legge i litt mer plass på en annen datamaskin. Jeg fant en av mine gamle harddisker liggende rundt og jeg bestemte meg for å feste den på når jeg omstartet HDD installert, men jeg fikk denne meldingen:

så jeg omformatert HDD, så systemet gjenopprettes. og det syntes at sjåførene kom tilbake så jeg ikke bekymre deg lenger om det.

Så 2 dager senere at harddisken veiviseren meldingen kom tilbake sammen med "Windows har funnet ny maskinvare" pop-up. I systemet gjenopprettet til en tidligere dato, og startet på nytt et par ganger driverne fortsatt ikke var kommet tilbake Jeg skjønte ingen ekstra plass var verdt dette, og dratt ut harddisken etter noen raske nytt driverne endelig kom tilbake igjen. Jeg skjønte det var ren flaks og var over ...

Fram til i dag. Den ****** kom tilbake! Jeg prøvde alt nevnt ovenfor og ingenting jobbet jeg selv drev meningsløs virus skanner og tok ut kortet og flyttet den til et annet sted på hovedkortet (som etter min flaks, gjorde ikke noe.) Jeg endelig ga opp etter min 15nde forsøk.

Jeg er på wits end Jeg aner ikke hvorfor de gjør dette, og hvis ikke disse driverne kommer tilbake jeg aldri kommer til å få internett tilbake, og jeg må bli tvunget til å dele min egen datamaskin med min mor og mine søsken gang igjen måtte jeg igle av deres for 1 / 2 år, mens maskinen min var å gå gjennom alvorlige reparasjoner.

Hvis du kan, kan du hjelpe? Takk.

Jeg har Windows XP Pro SP2. andre tekniske detaljer vil bli bedt om, fordi jeg vet ikke på hånden.
Old 15 juni 2009, 02:28
Donor Group

Default Internett-problemer knyttet til drivere. Vennligst hjelp?

Hvordan du kobler til Internett? ... dvs. trådløst til en ruter eller direkte gjennom en ruter eller modem?
Kjenner du gjøre / modell av hovedkortet?
Har dere noen gule utropstegn merkene vises i Enhetsbehandling?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Dell Inspiron 8600 laptop drivere tørkes - No internet nå coolones Nettverk, modem og VoIP 1 24 mai 2009 02:52
Er FSB knyttet til lag? chrisgritz CPUer, Hovedkort & RAM 4 5 desember 2008 12:39
Lyd og video knyttet? Napalm Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 30 desember 2007 13:50
HI Jeg trenger hjelp (PC relaterte lol) Soverntear Presenter deg selv her 3 11 desember 2007 06:13
Internett-problemer Jungel-bhoy Nettlesere & FTP Clients 4 25 august 2007 05:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.