Jeg gjetter dette ville være et riktig sted å poste dette her. Jeg ****** opp store med andre datamaskiner og andre tech. støtte forumområder er shunning meg figur dere kunne hjelpe meg. Hvis dette er feil sted, kan du flytte emnet. takk
Alright denne gang for en uke siden da jeg ønsket å legge i litt mer plass på en annen datamaskin. Jeg fant en av mine gamle harddisker liggende rundt og jeg bestemte meg for å feste den på når jeg omstartet HDD installert, men jeg fikk denne meldingen:

så jeg omformatert HDD, så systemet gjenopprettes. og det syntes at sjåførene kom tilbake så jeg ikke bekymre deg lenger om det.
Så 2 dager senere at harddisken veiviseren meldingen kom tilbake sammen med "Windows har funnet ny maskinvare" pop-up. I systemet gjenopprettet til en tidligere dato, og startet på nytt et par ganger driverne fortsatt ikke var kommet tilbake Jeg skjønte ingen ekstra plass var verdt dette, og dratt ut harddisken etter noen raske nytt driverne endelig kom tilbake igjen. Jeg skjønte det var ren flaks og var over ...
Fram til i dag. Den ****** kom tilbake! Jeg prøvde alt nevnt ovenfor og ingenting jobbet jeg selv drev meningsløs virus skanner og tok ut kortet og flyttet den til et annet sted på hovedkortet (som etter min flaks, gjorde ikke noe.) Jeg endelig ga opp etter min 15nde forsøk.
Jeg er på wits end Jeg aner ikke hvorfor de gjør dette, og hvis ikke disse driverne kommer tilbake jeg aldri kommer til å få internett tilbake, og jeg må bli tvunget til å dele min egen datamaskin med min mor og mine søsken gang igjen måtte jeg igle av deres for 1 / 2 år, mens maskinen min var å gå gjennom alvorlige reparasjoner.
Hvis du kan, kan du hjelpe? Takk.
Jeg har Windows XP Pro SP2. andre tekniske detaljer vil bli bedt om, fordi jeg vet ikke på hånden.