| Hej alle, jeg har et problem at installere Sigmatel chauffør i en WinXPpro SP2 billede (som jeg frygter, er gået under en eller anden form for post-install tilpasningsindstillinger). Allerede har installeret KB888111. Tilsyneladende var det installeres held Microsoft ULA), men HD lydenhed (en Sigmatel HD Audio ombord lydkort i en Intel D945gmt bundkort) er ikke at blive opdaget, er heller ikke nogen "Enum \ HDAUDIO" filialer oprettet i registreringsdatabasen efter KB installation.
Jeg ved det ikke er en hardwarefejl i et lydkort, så det bliver opdaget, og fungerer korrekt, når jeg bruger den på en "ren" XPpro SP2 og jeg formode nu, at det kan være mere relateret til KB888111 installation eller til Sigmatel kortet afsløring / tælling, da det ikke engang registrere lydenhed i "tilpassede" image efter KB888111 installere.
Jeg har brugt mange dage forsøger at løse dette og har søgt i mange fora, men jeg løber tør for ideer nu: sukke: ... Jeg vil sætte pris på enhver form for hjælp eller tip, du kan give mig til at ordne det eller i det mindste at få en bedre forståelse af, hvad der kan interferere med påvisning ... Tak på forhånd for din hjælp: smile: |