Kwestie installeren SigmaTel chauffeur / KB888111 Hallo iedereen, Ik heb een probleem installeren SigmaTel bestuurder in een WinXPpro SP2 beeld (wat ik vrees is gegaan onder een soort van post-install customization). Al geïnstalleerd KB888111. Kennelijk geïnstalleerd de Microsoft OCG), maar de HD geluid apparaat (een SigmaTel HD Audio onboard geluidskaart in een Intel moederbord D945gmt) wordt niet gedetecteerd, noch een "Enum \ HDAUDIO" takken in register na de KB-installatie.
Ik weet het niet een hardware storing van de geluidskaart, als het wordt ontdekt en werkt goed wanneer ik het op een "schone" XPpro SP2 en ik ben nu te vermoeden dat het misschien meer in verband met de KB888111 installatie of aan de SigmaTel kaart detectie / opsomming, omdat zij niet eens de opsporing van het apparaat goed in de "aangepaste" beeld na KB888111 installeren.
Ik heb veel dagen proberen op te lossen en hebben gezocht in de vele forums, maar ik ben er bijna geen ideeën nu: zucht: ... Ik zou elke vorm van hulp of tips kunt u mij het te repareren of op zijn minst om een beter begrip van wat kan interfereren met de detectie ... Thanks in advance for your help: smile: |