Problemet installerer Sigmatel sjåfør / kb888111 Hei alle, jeg har et problem installere Sigmatel driver i en WinXPpro SP2 bilde (som jeg frykter, har gått under et slags post-installere tilpasning). Allerede har installert KB888111. Angivelig det installeres Microsoft UAA), men HD lydenhet (a Sigmatel HD Audio onboard lydkortet på en Intel D945gmt hovedkort) ikke blir oppdaget, og heller ikke er noen "Enum \ HDAUDIO" filialer opprettet i registret etter KB installasjon.
Jeg vet det ikke er en maskinvarefeil på lydkortet, så det blir oppdaget og fungerer når jeg bruker det på en "ren" XPpro SP2 og jeg mistenker nå at det kan være mer knyttet til KB888111 installasjon eller til Sigmatel kortet detection / opplisting, så det ikke selv oppdage lydenhet i "tilpasset" bilde etter KB888111 installere.
Jeg har tilbrakt mange dager til å prøve å løse dette og har søkt i mange fora, men jeg går tom for ideer nå: sukk: ... Jeg ville sette pris på alle slags hjelp eller tips du kan gi meg til å fikse det eller i det minste å få en bedre forståelse av hva som kan være i konflikt med gjenkjennings ... Takk på forhånd for hjelpen: smile: |