| Hej alla, jag har problem att installera Sigmatel föraren i en WinXPpro SP2 bild (som jag är rädd, har gått under någon form av post-install customization). Redan har installerat KB888111. Troligtvis installeras Microsoft UJA), men HD ljud enhet (en Sigmatel HD Audio onboard ljudkort i en Intel D945gmt moderkort) inte bli upptäckt och inte heller finns några "Enum \ HDAUDIO" filialer skapas i registret efter KB installationen.
Jag vet att det inte är ett hårdvarufel på ljudkortet, så det blir upptäckta och fungerar när jag använder den på en "ren" XPpro SP2 och jag misstänker nu att det kan vara mer relaterade till KB888111 installation eller till Sigmatel kortet upptäckt / räkning, eftersom det inte ens upptäcka ljudenhet i "skräddarsydda" bild efter KB888111 installera.
Jag har tillbringat många dagar att försöka lösa det här och har sökt på många forum, men jag är ont om idéer nu: suck ... Jag skulle uppskatta någon form av hjälp eller tips ni kan ge mig att fixa det, eller åtminstone att få en bättre förståelse för vad som kan störa upptäckt ... Tack på förhand för din hjälp: leende: |