mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ITunes kompatibilitet

Reply

Thread Tools
Old 27. maj 2008, 07:19
Donor-Gruppen

Default ITunes kompatibilitet

Hej igen,
Min kæreste har forladt hende ipod for omkring et år nu, men lige pludselig shes besluttet at begynde at bruge det igen. Men siden da har hun mistet installationsdisken for itunes og havde hendes comp formateret. Betydning ill nødt til at hente iTunes fra filehippo eller andet sted, men mit spørgsmål er, ville det være et spørgsmål om at hente iTunes, installere det og derefter stikning iPod i min comp til at starte slette og tilføje nye sange? eller skal jeg bruge disken.
Old 27. maj 2008, 09:08
Medlem Gruppen

Default ITunes kompatibilitet

nope alt hvad du behøver er en kopi af iTunes, skal du blot gå ind på Apples websted og hente derfra, skal du huske at se, som hun har haft sin computer opdateret, da det var sidste sluttet det vil være en anden iTunes-bibliotek, betyder dette, vil det tørre iPod, hvis du fortæller det også, vil du være i stand til at tilføje eller slette sange fortæller du gør dette, hvis sange er købt, kan den give dig mulighed for at træffe de købte sange fra iPod'en tilbage på computeren, men hun må huske det brugernavn og adgangskode hun brugt til at downloade sange fra iTunes, ellers vil de blive unplayable.

du bruger RealPlayer til at tilføje eller slette sange selv, men dette er ikke så rent som iTunes er.

hvis du ønsker at tage alle de musik fra iPod'en, selvom du har kopier af det, men du ikke ønsker at vente aldre trække dem alle fra CD's derefter blot sige, at du ikke behøver at huske et kodeord eller brugernavn til sange, du lægger den uden at købe sange, som jeg vil vise dig er slags skjult men svært at gøre undertiden
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.