mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ITunes-compatibiliteit

Reply

Thread Tools
Old 27 mei 2008, 07:19
Donor Groep

Default ITunes-compatibiliteit

Hallo nogmaals,
Mijn vriendin heeft haar verlaten ipod ongeveer een jaar nu, maar ineens shes besloten te beginnen met het weer. Maar sindsdien heeft ze verloren de installatie schijf voor iTunes en had haar comp geformatteerd. Slechte zin hebben om te downloaden uit de iTunes filehippo of ergens, maar mijn vraag is zou het een kwestie van het downloaden van iTunes, installeren en dan steken de ipod in mijn comp te starten verwijderen en toevoegen van nieuwe nummers? of moet ik de schijf.
Old 27 mei 2008, 09:08
Lid Fractie

Default ITunes-compatibiliteit

Nee, alles wat je nodig hebt is een kopie van iTunes, ga naar de Apple website en download vanaf daar, let wel dat zien als ze heeft haar computer opnieuw omdat het voor het laatst aangesloten zal het een andere iTunes-bibliotheek betekent dit zal vegen de iPod als je het te vertellen, u zult niet in staat toe te voegen of te verwijderen liederen vertellen u dit doet, zo liedjes worden gekocht, kan zij u de mogelijkheid om de gekochte nummers uit je iPod weer op de computer, maar ze moeten niet vergeten de gebruikersnaam en wachtwoord ze gebruikt voor het downloaden van de liedjes van itunes, anders worden ze onspeelbaar.

u RealPlayer toe te voegen of te verwijderen liedjes al, maar dit is niet zo netjes als iTunes is.

Als u willen alle muziek uit de iPod, zelfs als u de kopieën van, maar je niet wilt wachten leeftijden trekken ze allemaal van de cd's dan gewoon zeggen dat je niet hoeft te onthouden van een wachtwoord of gebruikersnaam voor nummers die je zonder inkoop liedjes, de manier waarop ik wil laten zien is een beetje verborgen, maar moeilijk te doen soms
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
iTunes Scopa Multimedia & Codecs 1 7 oktober 2009 19:27
Hoe krijg ik mijn Itunes bibliotheek windows3001 Algemene programmatuurnoot Chat 17 16 mrt 2008 12:30
ITunes Help windows3001 Multimedia & Codecs 5 30 Jan 2008 23:33
ITunes probleem frankiewong2000 Multimedia & Codecs 4 8 Dec 2007 11:50
ITunes maakt me gek! Help harriet40 Multimedia & Codecs 2 28 nov 2007 04:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.