![]() |
|
| |||
| |||
| Hei igjen, Kjæresten min har forlatt henne ipod for omtrent et år nå, men plutselig shes besluttet å begynne å bruke det igjen. Men siden da har hun mistet installasjonsdiskett for iTunes og fikk sitt komp formatert. Betydning ill laste ned iTunes fra filehippo eller annet sted, men spørsmålet mitt er ville det være et spørsmål om å laste ned iTunes, installerer det og så stikker iPoden min komp å begynne å slette og legge til nye låter? eller trenger jeg disken. |
|
| |||
| |||
| Nope alt du trenger er en kopi av iTunes, går inn på Apples nettside og laste ned fra det oppmerksom på at siden hun har hatt sin datamaskin omformatert siden det sist ble plugget inn vil det bli et annet iTunes-biblioteket dette betyr at den skal tørke iPod hvis du fortelle den også, kan du ikke legge til eller slette sanger fortelle deg gjøre dette, hvis sangene er kjøpt det kan gi deg muligheten til å ta de kjøpte sanger fra iPod tilbake til datamaskinen, men hun må huske brukernavn og passord hun brukt til å laste ned sanger fra iTunes, ellers vil de bli UNPLAYABLE. du bruker RealPlayer til å legge til eller slette sanger selv, men dette er ikke så ryddig som iTunes er. hvis du ønsker å ta alle musikk fra iPod, selv om du har kopier av det, men du ikke vil vente aldre trekke dem fra CD-er så bare si du ikke trenger å huske et passord eller brukernavn på sanger som du legger på uten å kjøpe sanger, slik jeg ville vise dere er slags skjult men vanskelig å gjøre noen ganger |