mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ITunes kompatibilitet

Reply

Thread Tools
Old 27 maj 2008, 07:19
Givargruppen

Default ITunes kompatibilitet

Hej igen,
Min flickvän har övergiven hennes ipod i ungefär ett år nu, men plötsligt shes beslutat att börja använda den igen. Men sedan dess har hon förlorat installationsdisketten för itunes och hade henne oblig formateras. Betyder sjuka måste ladda ner itunes från filehippo eller någonstans, men min fråga är skulle det vara en fråga om att ladda ner itunes, installera det och sedan hålla fast din iPod i min oblig att börja ta bort och lägga till nya låtar? eller behöver jag disken.
Old 27 maj 2008, 09:08
Ledamot Gruppen

Default ITunes kompatibilitet

nope allt du behöver är en kopia av iTunes är det bara att gå in på Apples hemsida och ladda ner därifrån, observera att eftersom hon har haft sin dator omformaterad eftersom det var sista inkopplad kommer det att bli ett annat iTunes-bibliotek betyder det skall torka iPod om du säger det också, du kommer inte att kunna lägga till eller ta bort låtar säga göra detta, om låtar köps kan det ge dig möjlighet att de köpta låtar från din iPod tillbaka till datorn, men hon måste komma ihåg de användarnamn och lösenord som hon använder för att ladda ner låtar från iTunes, annars kommer de att OMÖJLIG.

du använder RealPlayer för att lägga till eller ta bort låtar dock, men det är inte så snyggt som iTunes.

om du vill ta all musik från din iPod, även om du har kopior av det, men du inte vill vänta åldrar dra dem från cd: s sedan bara säga att du inte behöver komma ihåg ett lösenord eller användarnamn för låtar som du lägga på utan att köpa låtar, så jag kan visa er slags dold men svårt att göra ibland
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.