![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ostin uuden kannettavan käynnissä Vista Premium. Olen asentanut iTunesin ja laittaa kaikki musiikkini joka on minun ulkoisen kovalevyn kirjastoon ja se oli hieno.
Nyt Everytime I avaa iTunes se lopettaa vastaamisen sen jälkeen muutaman minuutin, vaikka lopetan "määräytymisperusteista gapless tietoja", jotka olen alun perin ajateltiin oli ongelma. Se oikeastaan harmittaa, koska i-kirjain kaivata se jotta sync minun ipod.I jo kokeillut poistamista ja uudelleenasentamista iTunes, mutta se didnt help! Myös musiikin kirjasto ei ole tallennettu vain luku-tiedostoja, olen tarkistanut, mutta olen kallistus muokata ja seurata tietoja, sen kaikki harmaana! Jos joku on ny ajatuksia siitä, mikä ongelma voisi olla ja miten voin korjata Olisin todella kiitollinen! Thanks for your help! |
|
|
|||
|
|||
|
Yritä uudelleen asennusta tai asennuksen QuickTime.
Tiedän, että se voi kuulostaa oudolta, mutta se on toiminut muille. Katso tämä thread> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...ng-vista-5974/ |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
IV sai myös kaikki minun musiikkia ulkoisen aseman .. ja olen ladannut iTunesin päälle Toinen kiintolevy .. ja evrytime i playd kappaleen i-tunes se wouldent Etsi kappale .. päin se .. Lataa iTunes saman aseman kuin musiikkia .. mitään ongelmia, koska .. voisi kokeilla, että M8:) Toivottavasti tämä auttaa