![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik kocht een nieuwe laptop draait op vista premium. Installeerde ik iTunes en al mijn muziek die op mijn externe harde schijf naar de bibliotheek en het was prima.
Nu iedere keer open ik itunes hij reageert niet na een paar minuten, zelfs als ik stop de "vaststelling van gapless informatie 'waarvan ik aanvankelijk dacht dat is het probleem. Zijn echt vervelend als ik het nodig om te synchroniseren met mijn ipod.I al geprobeerd verwijderen en opnieuw installeren van iTunes, maar het didnt help! Ook de muziek in de bibliotheek wordt niet opgeslagen als alleen-lezen bestanden, ik gecontroleerd, maar i cant bewerken een van de track informatie, zijn allemaal grijs uit! Als iemand ideeën heeft ny wat het probleem zou kunnen worden en hoe kan ik vaststellen dat ik zou echt dankbaar zijn! Bedankt voor je hulp! |
|
|
|||
|
|||
|
Probeer het opnieuw installeren, of de installatie van QuickTime.
Ik weet het klinkt misschien raar, maar het heeft gewerkt voor anderen. Zie deze draad> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...ng-vista-5974/ |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
iv kreeg ook al mijn muziek op een externe drive .. en ik itunes gedownload op mijn andere harde schijf .. en evrytime i playd een lied over i tunes het wouldent vinden het liedje .. manier omheen .. Download iTunes op hetzelfde station als je muziek .. geen problemen omdat .. kon proberen dat m8:) hoop dat dit helpt