![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp kjøpt en ny laptop kjører på vista premium. Jeg installerte iTunes og legge all musikken som er på min eksterne harddisken inn i biblioteket, og det var fint. Nå hver gang jeg åpner itunes den slutter å svare etter få minutter, selv om jeg stoppe 'determing gapless informasjon som jeg først trodde var problemet. Its really irriterende når jeg trenger det for å synkronisere med min ipod.I allerede prøvd å avinstallere og installere iTunes, men det gjorde ikke hjelpe! Også musikken i biblioteket er ikke lagret som skrivebeskyttede filer, jeg sjekket, men jeg skrånende redigere noen av sporinformasjon, dets alle nedtonet! hvis noen har ny ideer om hva problemet kan være og hvordan jeg kan fikse det jeg ville være veldig takknemlig! Takk for hjelpen! |
|
| |||
| |||
| Prøv å installere eller installere QuickTime. Jeg vet det kan høres rart ut, men det har fungert for andre. Se denne tråden> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...ng-vista-5974/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| iv også fikk all min musikk på en ekstern disk .. og jeg lastet ned itunes på min andre harddrive .. og evrytime i playd en sang på i tunes det wouldent finne sangen .. vei det .. Last ned iTunes på samme stasjon som musikk .. ingen problemer da .. kunne prøve som m8:) håper dette hjelper
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE6 driver meg gal! | lukeshep | Web Design, hosting & SEO | 3 | 6 mai 2009 09:41 |
| Hva er alle kjøring | CallumUK | Av Emne Diskusjon | 6 | 13 mars 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop up driver meg gal | christine154 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 22 | 23 februar 2008 16:33 |
| Hjelp vennligst det driver meg gal | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 nov 2007 15:12 |
| Hjelp! Pop up kjører meg crackers! | curlysmith | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |