![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har precis köpt en ny bärbar dator som körs på vista premien. Jag har installerat iTunes och lägga all min musik som ligger på min externa hårddisk i biblioteket och det var bra. Nu varje gång jag öppnar itunes det slutar svara efter några minuter, även om jag stoppa "fastställande gapless information" som jag först trodde var problemet. Dess verkligen irriterande eftersom jag behöver den för att synka med min ipod.I redan provat att avinstallera och installera om itunes, men det gjorde hjälp! Även musik i biblioteket är inte sparas som skrivskyddade filer, jag kollade, men jag skränande ändra något av spårinformation, dess alla grått! om någon har ny idéer om vad problemet kan vara och hur jag kan fixa det vore jag verkligen tacksam! Tack för din hjälp! |
|
| |||
| |||
| Prova ny installation, eller installera QuickTime. Jag vet att det låter kanske konstigt men det har fungerat för andra. Se denna tråd> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...ng-vista-5974/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| iv fick all min musik på en extern hårddisk .. och jag laddade ner itunes på min andra hårddisk .. och evrytime i playd en låt om jag låtar det wouldent hitta låten .. tvärtom det .. Hämta iTunes på samma enhet som din musik .. inga problem sedan .. skulle kunna försöka att M8:) hoppas att detta hjälper
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| IE6 driver mig galen! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6 maj 2009 09:41 |
| Vad är alla som kör | CallumUK | Off Topic Discussion | 6 | 13 mars 2008 12:01 |
| Contextadvisor - pop up driver mig galen | christine154 | Virus, spionprogram och säkerhet | 22 | 23 februari 2008 16:33 |
| Hjälp snälla det driver mig galen | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 november 2007 15:12 |
| Hjälp! Pop ups kör mig krackningsanläggningarna! | curlysmith | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |