mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

ITunes gör mig galen! Vänligen hjälp

Reply

Thread Tools
Old 28 november 2007, 03:32
New Member Group

Default ITunes gör mig galen! Vänligen hjälp

Jag har precis köpt en ny bärbar dator som körs på vista premien. Jag har installerat iTunes och lägga all min musik som ligger på min externa hårddisk i biblioteket och det var bra.

Nu varje gång jag öppnar itunes det slutar svara efter några minuter, även om jag stoppa "fastställande gapless information" som jag först trodde var problemet.

Dess verkligen irriterande eftersom jag behöver den för att synka med min ipod.I redan provat att avinstallera och installera om itunes, men det gjorde hjälp!

Även musik i biblioteket är inte sparas som skrivskyddade filer, jag kollade, men jag skränande ändra något av spårinformation, dess alla grått!

om någon har ny idéer om vad problemet kan vara och hur jag kan fixa det vore jag verkligen tacksam! Tack för din hjälp!
Old 28 november 2007, 03:54
Moderator-gruppen

Prova ny installation, eller installera QuickTime.

Jag vet att det låter kanske konstigt men det har fungerat för andra. Se denna tråd> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...ng-vista-5974/

Old 28 november 2007, 04:18
Givargruppen

iv fick all min musik på en extern hårddisk .. och jag laddade ner itunes på min andra hårddisk .. och evrytime i playd en låt om jag låtar det wouldent hitta låten .. tvärtom det .. Hämta iTunes på samma enhet som din musik .. inga problem sedan .. skulle kunna försöka att M8:) hoppas att detta hjälper

Mitt System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2,3 GHz AMD
Moderkort:
Asus
RAM Minne:
1 gig ddr
Grafikkort (s):
256 G-kraft
Ljudkort:
Sound Blaster 5.1
Hårddisk (s):
1-80GB 1-120gb western digital s
Optisk enhet (er):
Pioneers DVD-RW
Mål / PSU:
anpassade fall & 650w PSU
Kylning:
DIY watercooling
Nätverk / Internet:
virgin 50 MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
IE6 driver mig galen! lukeshep Web Design, Hosting & SEO 3 6 maj 2009 09:41
Vad är alla som kör CallumUK Off Topic Discussion 6 13 mars 2008 12:01
Contextadvisor - pop up driver mig galen christine154 Virus, spionprogram och säkerhet 22 23 februari 2008 16:33
Hjälp snälla det driver mig galen Timbo General Hardware Chat 17 24 november 2007 15:12
Hjälp! Pop ups kör mig krackningsanläggningarna! curlysmith Virus, spionprogram och säkerhet 1 23 oktober 2007 11:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.