![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg synes at have et ganske påtrængende problem med min computer. Ca. en uge siden besluttede jeg, at jeg havde brug for at opdatere mit grafik drivere til forskellige årsager. Jeg har et nVidia grafikkort. Jeg begyndte at afinstallere min gamle grafikdrivere fra Tilføj eller fjern programmer i Windows. Der var dog noget, som jeg ikke varsel. Mit bundkort bruger nVidia nForce 3 drivere til at kontrollere mange meget vigtige funktioner på min cmputer. Når jeg gik til afinstallere min grafikdriver Jeg uheld afinstalleret nogle centrale drivkræfter på mit bundkort. Mit bundkort er et ASRock AM2NF3-VSTA. Jeg afinstalleres USB kontrol, den fører til netkort, PS2 kontrol og alle lyd drivere. Alle, fordi jeg har en nForce 3 bundkort. Nu min USB og PS2 havne har completly holdt op med at svare, og jeg kan ikke re-installere den gamle drivere tilbage, fordi jeg ikke kan kontrollere noget. ![]() Jeg sender her for at se Hvis nogen ved, hvordan man kan re-installere disse drivere igen uden at gå ind Windows. Hvis nogen kender en måde at finde ud af de chauffører, navn og hvad filen de skal gå i, og eventuelt hvordan man over de filer udefra af Windows. Jeg har virkelig brug for hjælp. Tak. (Jeg er udstationering dette fra min laptop) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har en XP-cd en Windows reparation vil sortere dette.
| |||
| |||
| Tænkte jeg på at gøre det, men desværre har jeg mistet min Windows seriel-tasten nede, og som jeg husker jeg nødt til at sætte det i et sted langs strækningen. Tak for svaret om. |
|
| |||
| |||
| Du kan også sikkerhedskopiere alle dine filer på en anden disk ved dismantelling maskinen og sætte harddisken i en anden maskine, og derefter prøve at geninstallere alt på maskinen. Men det vil også resultere i, at ingen vare-tasten, og er en meget længere måde at gøre tingene |