vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Lost elintärkeää emolevy kuljettajia.

Reply

Thread Tools
Old 22 joulukuu 2007, 10:53
Uusi Jäsen

Default Lost elintärkeää emolevy kuljettajia.

Hi everyone,

Minusta tuntuu, on melkoinen ongelma minun työpöydälle.

Noin viikko sitten päätin, että minun tarvitsi päivitys minun näytönohjaimet eri syistä. Minulla on nVidia-näytönohjain.

Aloin poistaa vanhan grafiikan kuljettajat Lisää tai poista ohjelma Windowsissa. Oli kuitenkin jotain, en onnistunut huomautus. Oma emolevy käyttää nVidia nForce 3 kuljettajien valvoa monia hyvin tärkeitä ominaisuuksia minun cmputer.

Kun menin poistaa minun grafiikka kuljettajan vahingossa poistettu joitakin keskeisiä kuljettajat minun emolevyyn. Oma emolevy on ASRock AM2NF3-VSTA. I uninstalled USB valvonnan ohjaimet verkkokorttia, että PS2-ja äänenpaineen kuljettajat. Kaikkea siksi, että minulla on nForce 3 emolevy. Nyt USB-ja PS2-satamissa on completly lopetti vastaamisen enkä voi uudelleen asentaa vanhat ajurit takaisin, koska ei voi ohjata mitään.

Olen lähettämistä tästä nähdäksesi Jos joku tietää, miten uudelleen asentaa nämä ohjaimet uudelleen käymättä Windows. Jos joku tietää tapa selvittää kuljettajien nimi ja missä tiedosto niiden pitäisi mennä, ja mahdollisesti miten yli tiedostot ulkopuolella Windows. Olen todella tarvitsevat apua.

Kiitos.

(I'm lähettämistä tämä minun laptop)
Old 22 joulukuu 2007, 11:24
Administrator Group

Jos sinulla on XP: n CD Windows-korjaus on selvitettävä tämä.

Boot CD: ltä ja valitse toinen korjaus-vaihtoehto.

Tämä on säilytettävä kaikki tiedot, nykyiset asetukset ja mukauttamiseen ennallaan.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 joulukuu 2007, 12:41
Uusi Jäsen

Olen ajatellut tehdä, mutta valitettavasti olen kadottanut Windows sarjapäätettä avain, ja muistaakseni olen esittää, että jonnekin linjarakenteet.
Kiitos vastauksesta kuitenkin.
Old 23 joulukuu 2007, 00:16
Jäsen

Voit myös varmuuskopioida kaikki tiedostot toiseen levyke dismantelling koneen ja laskemisesta HDD toisessa kone ja yritä sitten uudelleen kaiken päälle kone. Mutta se myös johtaa siihen, että ei hedelmä avain, ja se on paljon enää tapa tehdä asioita
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Emolevyn ohjaimet ECS M848 phqinhippy Multimedia & Codecs 1 24. toukokuuta 2009 07:05
Ohjaimet K7VMM + Emolevy dianeD Multimedia & Codecs 1 17th Feb 2009 04:45
Meidän on ilmeisesti menettänyt osan kierteet ... serverguy Yhteisön News & Chat 1 18th Aug 2008 15:27
Aopen mx46 533V emolevy Ajurit vk3fcll CPUs, Emolevyt & RAM 4 20 Jan 2008 18:03
Lost - mitään yhteyttä nyt, miksi? ihaveissues Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 26. Joulukuu 2007 08:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.