![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, Minusta tuntuu, on melkoinen ongelma minun työpöydälle. Noin viikko sitten päätin, että minun tarvitsi päivitys minun näytönohjaimet eri syistä. Minulla on nVidia-näytönohjain. Aloin poistaa vanhan grafiikan kuljettajat Lisää tai poista ohjelma Windowsissa. Oli kuitenkin jotain, en onnistunut huomautus. Oma emolevy käyttää nVidia nForce 3 kuljettajien valvoa monia hyvin tärkeitä ominaisuuksia minun cmputer. Kun menin poistaa minun grafiikka kuljettajan vahingossa poistettu joitakin keskeisiä kuljettajat minun emolevyyn. Oma emolevy on ASRock AM2NF3-VSTA. I uninstalled USB valvonnan ohjaimet verkkokorttia, että PS2-ja äänenpaineen kuljettajat. Kaikkea siksi, että minulla on nForce 3 emolevy. Nyt USB-ja PS2-satamissa on completly lopetti vastaamisen enkä voi uudelleen asentaa vanhat ajurit takaisin, koska ei voi ohjata mitään. ![]() Olen lähettämistä tästä nähdäksesi Jos joku tietää, miten uudelleen asentaa nämä ohjaimet uudelleen käymättä Windows. Jos joku tietää tapa selvittää kuljettajien nimi ja missä tiedosto niiden pitäisi mennä, ja mahdollisesti miten yli tiedostot ulkopuolella Windows. Olen todella tarvitsevat apua. Kiitos. (I'm lähettämistä tämä minun laptop) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on XP: n CD Windows-korjaus on selvitettävä tämä.
| |||
| |||
| Olen ajatellut tehdä, mutta valitettavasti olen kadottanut Windows sarjapäätettä avain, ja muistaakseni olen esittää, että jonnekin linjarakenteet. Kiitos vastauksesta kuitenkin. |
|
| |||
| |||
| Voit myös varmuuskopioida kaikki tiedostot toiseen levyke dismantelling koneen ja laskemisesta HDD toisessa kone ja yritä sitten uudelleen kaiken päälle kone. Mutta se myös johtaa siihen, että ei hedelmä avain, ja se on paljon enää tapa tehdä asioita |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Emolevyn ohjaimet ECS M848 | phqinhippy | Multimedia & Codecs | 1 | 24. toukokuuta 2009 07:05 |
| Ohjaimet K7VMM + Emolevy | dianeD | Multimedia & Codecs | 1 | 17th Feb 2009 04:45 |
| Meidän on ilmeisesti menettänyt osan kierteet ... | serverguy | Yhteisön News & Chat | 1 | 18th Aug 2008 15:27 |
| Aopen mx46 533V emolevy Ajurit | vk3fcll | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 20 Jan 2008 18:03 |
| Lost - mitään yhteyttä nyt, miksi? | ihaveissues | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 26. Joulukuu 2007 08:54 |
| Thread Tools | |
| |