mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Lost vital Hovedkort drivere.

Reply

Thread Tools
Old 22 desember 2007, 10:53
New Member Group

Hei alle,

Jeg synes å ha ganske trykke problem med mitt skrivebord.

Rundt en uke siden bestemte jeg meg for at jeg trengte å oppdatere min grafikk-drivere for forskjellige grunner. Jeg har et nVidia grafikkort.

Jeg begynte å avinstallere min gamle grafikk drivere fra Legg til og fjern programmer i Windows. Men det var noe som jeg ikke klarte å forvarsel. Min hovedkort bruker NVIDIA nForce 3 sjåfører å kontrollere mange svært viktige funksjoner finnes på cmputer.

Når jeg gikk for å avinstallere min grafikk driver jeg tilfeldigvis uinstallerte noen viktige drivere på hovedkort. Mitt hovedkort er et ASRock AM2NF3-VSTA. Jeg avinstallerte USB kontroll, driverne for nettverkskortet, for PS2 kontroll og all lyd drivere. Alle fordi jeg har et nForce 3 hovedkort. Nå min USB og PS2-porter har completly sluttet å svare, og jeg kan ikke re-installere den gamle driverne tilbake fordi jeg ikke kan kontrollere alt.

Jeg legger inn her for å se om noen vet hvordan å installere disse driverne på nytt uten å legge inn Windows. Hvis noen vet en måte å finne ut driverne navn og i hvilken fil de bør gå inn i, og eventuelt hvordan overskytende filene fra utsiden av Windows. Jeg trenger virkelig hjelp.

Takk.

(Jeg legger inn dette fra min laptop)
Old 22 Dec 2007, 11:24
Administrator Group

Hvis du har en XP-CD-en Windows reparasjon vil sortere dette.

Boot fra CD og velg andre reparere alternativet.

Dette vil holde alle data, gjeldende innstillinger og tilpasning intakt.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 desember 2007, 12:41
New Member Group

Tenkte jeg gjøre det, men dessverre har jeg mistet min Windows føljetong nøkkel, og som jeg husker jeg har å sette det på et sted langs linjen.
Takk for svaret skjønt.
Old 23 Dec 2007, 00:16
Medlem Group

Du kan også sikkerhetskopiere alle filer til en annen disk med dismantelling maskinen og setter HDD i en annen maskin og deretter prøver å installere alt på maskinen. Men dette vil også føre til at ingen produktnøkkel og er en mye lengre måte å gjøre ting
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.