![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg synes å ha ganske trykke problem med mitt skrivebord. Rundt en uke siden bestemte jeg meg for at jeg trengte å oppdatere min grafikk-drivere for forskjellige grunner. Jeg har et nVidia grafikkort. Jeg begynte å avinstallere min gamle grafikk drivere fra Legg til og fjern programmer i Windows. Men det var noe som jeg ikke klarte å forvarsel. Min hovedkort bruker NVIDIA nForce 3 sjåfører å kontrollere mange svært viktige funksjoner finnes på cmputer. Når jeg gikk for å avinstallere min grafikk driver jeg tilfeldigvis uinstallerte noen viktige drivere på hovedkort. Mitt hovedkort er et ASRock AM2NF3-VSTA. Jeg avinstallerte USB kontroll, driverne for nettverkskortet, for PS2 kontroll og all lyd drivere. Alle fordi jeg har et nForce 3 hovedkort. Nå min USB og PS2-porter har completly sluttet å svare, og jeg kan ikke re-installere den gamle driverne tilbake fordi jeg ikke kan kontrollere alt. ![]() Jeg legger inn her for å se om noen vet hvordan å installere disse driverne på nytt uten å legge inn Windows. Hvis noen vet en måte å finne ut driverne navn og i hvilken fil de bør gå inn i, og eventuelt hvordan overskytende filene fra utsiden av Windows. Jeg trenger virkelig hjelp. Takk. (Jeg legger inn dette fra min laptop) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har en XP-CD-en Windows reparasjon vil sortere dette.
| |||
| |||
| Tenkte jeg gjøre det, men dessverre har jeg mistet min Windows føljetong nøkkel, og som jeg husker jeg har å sette det på et sted langs linjen. Takk for svaret skjønt. |
|
| |||
| |||
| Du kan også sikkerhetskopiere alle filer til en annen disk med dismantelling maskinen og setter HDD i en annen maskin og deretter prøver å installere alt på maskinen. Men dette vil også føre til at ingen produktnøkkel og er en mye lengre måte å gjøre ting |