mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Lost avgörande Moderkort drivrutiner.

Reply

Thread Tools
Old 22 december 2007, 10:53
New Member Group

Default Lost avgörande Moderkort drivrutiner.

Hej alla,

Jag verkar ha en ganska akut problem med min dator.

Omkring en vecka sedan beslutade jag att jag behövde uppdatera min grafik förare av olika anledningar. Jag har ett nVidia grafikkort.

Jag började att avinstallera mitt gamla grafik drivrutiner från Lägg till och ta bort program i Windows. Men det var något som jag inte märker. Min moderkortet använder nVidia nForce 3 förare att styra många viktiga funktioner på min cmputer.

När jag gick för att avinstallera mitt grafik föraren Jag råkade avinstallerats några viktiga drivrutiner på mitt moderkort. Mitt moderkort är ett ASRock AM2NF3-VSTA. Jag avinstallerats USB kontroll, drivrutiner för nätverkskortet, den PS2 kontroll och alla ljud drivrutiner. Allt eftersom jag har ett nForce 3 Moderkort. Nu mina USB-och PS2-portar har helt slutat svara och jag kan inte re-installera den gamla förarna tillbaka eftersom jag inte kan kontrollera någonting.

Jag meddelanden här för att se om någon vet hur man åter installera dessa drivrutiner igen utan att behöva gå in Windows. Om någon vet ett sätt att ta reda på drivrutinerna namn och i vilken fil de ska gå in och eventuellt hur man utöver filerna från utsidan av Windows. Jag behöver verkligen hjälp.

Tack.

(I'm utstationeringen detta från min laptop)
Old 22 december 2007, 11:24
Administrator Group

Om du har en XP-CD Windows reparation kommer att lösa detta.

Boota från CD-skivan och välj andra reparation alternativ.

Detta kommer att hålla alla uppgifter aktuella inställningar och anpassningar intakt.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 december 2007, 12:41
New Member Group

Jag tänkte göra det men tyvärr har jag förlorat min Windows följetong nyckel, och som jag kommer ihåg att jag måste sätta det i någonstans längs linjen.
Tack för svaret ändå.
Old 23 December 2007, 00:16
Ledamot Gruppen

Du kan även säkerhetskopiera alla dina filer på en annan disk med dismantelling maskinen och lägger hårddisken i en annan maskin och sedan försöka installera allt på maskin. Men det kommer också att resultera i någon produkt nyckel och är en mycket längre väg att göra saker
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Moderkort Drivrutiner för ECS M848 phqinhippy Multimedia & Codecs 1 24 maj 2009 07:05
Drivrutiner för K7VMM + Moderkort dianeD Multimedia & Codecs 1 17 februari 2009 04:45
Vi verkar ha förlorat en del trådar ... serverguy Gemenskapen Nyheter & Chat 1 18 august 2008 15:27
Aopen mx46 533V Motherboard Drivers vk3fcll Processorer, moderkort & RAM 4 20 januari 2008 18:03
Lost - inget samband nu, varför? ihaveissues Nätverk, Modem & VoIP 1 26 december 2007 08:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.