![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres en tutorial jeg lavede om, hvordan du får abstrakt backrounds i Photoshop CS3
1). Åbn photoshop og klik derefter på Filer> Ny og indstille størrelser til noget lignende dette ![]() nu klik ok 2.) Nu skal du ændre backround til sort. For at gøre dette skal du trykke på g-knappen og foretag shure, at den er indstillet på malingen spand værktøj (ikke gradiant). Gå til højre var der er farverne ganen og klik på den sorte firkant. Nu skal du blot klikke på emty lærred, og det skal henvende sig til tilbage. det skal se sådan ud ![]() 3.) Gå til menuen filter> gøre> linsen flair og en kasse bør pop up. Der bør være en stor rød prik med et plustegn på det. Klik et sted i preview-feltet for at flytte den røde prik for at der minen lignede denne ![]() 4.), Når du er færdig med at gå til filter> fordreje> bølge og rodet rundt med den og vælge noget, der ser godt ud til dig minen lignede ![]() Det finshed ting er ![]() 5.) Nu anvende nogle andre filtre dem, at jeg applyed alle var i filtrene> fordreje de var smerten filter, de forskydningsforhold filter, de sphereize filter, og svinge med filter. Du kan bruge bare en af disse eller alle eller endda nogle forskellige. De færdige ting ser sådan ud ![]() 6.) Den næste ting du kan gøre, er at gøre et duplikateksemplar lag ved at højreklikke på backround layer og vælg duplicite lag (det lag er på højre side på bottum) og derefter klikke på dette lag på lag PALET. Når du har gjort dette lavere opaciteten af den dublicate lag (opaciteten bar er lige over listen med lag) sænke den til omkring 40% derefter gå til Edit> transformere og vælg rotere og rotere det overalt fra 90 * til 120 *. hvis roterede billede doesnt totaly dække hele lærred derefter gå til Edit> transformere og omfanget og omfang det, indtil det passer til hele billedet. Gør dette mange gange roterende det forskelligt hver gang (dianally vertikalt horisontalt ECT ECT) heres det endelige resultat ![]() 7.) Nu bare rodet rundt med den farve, en smule ved at gå til image> justeringer kan du rodet med kontrast / lysstyrke, de niveauer, color balance noget virkelig selv om jeg ville starte med den farve, balance og her er den fianle billede! ![]() Her er nogle andre abstrakte wallpapers gjorde jeg bruger denne technuique (nogle er det samme med forskellige filtre applyed) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg håber, at du har fundet dette selvstudium nyttig Mit system: ubr gaming computer
|
|
| |||
| |||
| heres et bedre billede af den fiale billede ![]() også vil jeg anbefale at tilføje et par mere linsen flairs derefter jeg gjorde |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cool nice tutorial.
| |||
| |||
| Virkelig sådan en, en chance for at få det i 1440x900? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg elsker, at en alt for
| |||
| |||
| Thanks a lot gutter !!!!! ill få det til at skærmstørrelsen lige nu! |
|
| |||
| |||
| Og hvis du har lyst til at gøre noget mere enhver tid kan du også sende dem? Jeg ser frem til mere af dit arbejde |
|
| |||
| |||
| vente noget meget meget ked af cant gøre det, det ser lidt rodet op |
|
| |||
| |||
| ya nok, men Thats alle jeg har becides denne, som jeg gjorde for vidoes gjorde jeg også vise dig, hvordan du gør dette, at den ene er ret cool DEL: http://in.youtube.com/watch?v=_RxGzvuxOT4 Del 2: http://in.youtube.com/watch?v=Jze706-l9jA&feature=user du har for at se fuld skærm at se, hvad jeg gør heres den pic ![]() kan lide det? |
|
| |||
| |||
| Hej, Efter jeg gøre objektivet flare, det vil ikke lade mig gøre den bølge forvrængning. Det eneste, jeg kan gøre under 'fordreje' er objektivet korrektion, alle andre muligheder er grå. Edit: Jeg arbejder nu. Jeg ved ikke hvordan, men jeg startede en ny og det virker
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan man bruger photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Making lettelse i Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 3 | 13 oktober 2008 07:49 |
| Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 24 | 25th Apr 2008 10:44 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16. sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Cobalt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |