![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres een tutorial die ik gemaakt heb voor het maken van abstracte backrounds in Photoshop CS3
1.) Open Photoshop en klik vervolgens op Bestand> Nieuw en zet de maten bij zoiets ![]() Klik nu op OK 2.) Nu moet je de achtergrond zwart. Om dit te doen druk op de G-knop en vul zeker dat deze is ingesteld op de verfemmer tool (niet de gradiant). Ga naar rechts zijn er de kleuren gehemelte en klik op het zwarte plein. Nu klikt u op de emty doek en moet zij weer naar terug. moet er zo uitzien ![]() 3.) Ga naar het menu Filter> render> lens flair en een vak moeten opduiken. Er moet een grote rode stip met een plus-teken erop. Klik in de preview-box om de rode stip op de mijne er leek dit ![]() 4.) Wanneer u klaar bent met dat ga naar Filter> vervalsen> golf en rotzooi rond met en kies iets dat ziet er goed voor u de mijne er uit zag ![]() de finshed ding is ![]() 5.) Gelden nu andere filters die dat ik applyed waren allen in de filters> vervalsen zij de pinch-filter, het afschuivingssysteem filter, de sphereize filter, en het ronddraaien filter. U kunt gebruik maken van slechts een van deze of alle of zelfs verschillende. De afgewerkte ding ziet er zo uit ![]() 6.) Het volgende wat je kunt doen is een dubbele laag door rechts te klikken op de achtergrond laag en selecteer duplicite laag (de lagen op de goede kant op het bottum) klik dan op deze laag in het lagen palet. Nadat u dit hebt gedaan lager de opaciteit van de dublicate laag (de opaciteit balk boven de lijst van lagen) verlagen tot ongeveer 40% vervolgens naar Bewerken> transformeren en selecteer roteren en draaien overal van 90 * tot 120 *. indien de geroteerde afbeelding doesnt geheel betrekking op het gehele doek ga dan naar Bewerken> transformeren en de omvang en de schaal tot hij past in de hele afbeelding. Doe dit vele malen draaien verschillende manieren telkens (dianally verticaal horizontaal ect ect) Heres het eindresultaat ![]() 7.) Nu gewoon rommel rond met de kleur een beetje door naar image> aanpassingen kunt u puinhoop met het contrast / helderheid, de niveaus, kleur saldo iets echt, maar ik zou beginnen met het evenwicht tussen kleur en hier is het beeld fianle! ![]() hier zijn enkele andere abstracte wallpapers die ik gemaakt heb met deze technuique (ongeveer dezelfde zijn met verschillende filters applyed) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat u hebt gevonden deze tutorial nuttig Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| |||
| |||
| heres een beter beeld van de fiale beeld ![]() Ook zou ik aanraden de toevoeging van een paar extra lens flairs vervolgens i did |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cool nice tutorial.
| |||
| |||
| Really like this one, elke kans op het krijgen van haar in 1440x900? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hou van dat er een te
| |||
| |||
| bedankt jongens !!!!! ziek krijgen dat in die schermgrootte nu! |
|
| |||
| |||
| En als je het gevoel dat doen meer elk moment kunt u ook na deze? Ik kijk uit naar meer van uw werk |
|
| |||
| |||
| wacht niet heel erg jammer cant do it it looks a bit messed up |
|
| |||
| |||
| ya thingy maar thats all i have becides dit dat ik gemaakt voor vidoes Ik heb ook laten zien hoe je dit doen, dat is wel cool Deel een: http://in.youtube.com/watch?v=_RxGzvuxOT4 deel 2: http://in.youtube.com/watch?v=Jze706-l9jA&feature=user je moet kijken naar het volledige scherm om te zien wat ik doe heres de pic ![]() like it? |
|
| |||
| |||
| He, Nadat ik de lens flare, het laat me niet doen de golf vervorming. Het enige wat ik kan doen onder 'Vervorm' is lens correctie, alle andere opties zijn grijs weergegeven. Edit: Ik werk nu. Ik weet niet hoe, maar ik begon een nieuwe en het werkt
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe gebruik photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 okt 2008 12:57 |
| Making verlichting in Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 3 | 13 okt 2008 07:49 |
| Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 24 | 25 apr 2008 10:44 |
| Photoshop | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 16e sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Kobalt | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 okt 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |