![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres en tutorial i laget om hvordan du skal gjøre abstrakte backrounds i Photoshop CS3
1.) Åpne Photoshop og klikk på Fil> ny og angi størrelser til noe sånt ![]() nå klikke ok 2.) Nå må du endre backround til svart. For å gjøre dette trykker du på G-knappen og gjør shure at det er satt på maling bøtte verktøyet (ikke gradiant). Gå til høyre var det fargene gane og klikk på svart firkant. Nå klikker du bare på emty lerret og det skal slå til igjen. det skal se slik ut ![]() 3.) Gå til menyen filter> gjengi> linse teft og en boksen skal komme opp. Det bør være en stor rød prikk med et plusstegn på den. Klikk hvor som helst i forhåndsvisningsvinduet boksen for å flytte den røde prikken til det min så ut som dette ![]() 4.) Når du er ferdig med å gå til filter> forvrenge> bølge og rotet rundt med den og velge noe som ser bra ut for deg mine så ut ![]() den finshed ting er ![]() 5.) Nå bruke noen andre filtre de som i applyed var alle i filtrene> forvrenge de var i knipe filter, vil klippe filter, det sphereize filter, og virvle filter. Du kan bruke kun én av disse eller alle eller noen annen seg. Det ferdige ting ser ut som dette ![]() 6.) Neste ting du kan gjøre er å lage en kopi laget ved å høyreklikke på backround laget og velger duplicite lag (lagene er på høyre side på bottum) og klikk på dette laget i lag palet. Når du gjør dette lavere ugjennomsiktigheten av dublicate lag (inn ugjennomsiktigheten bar er rett ovenfor listen over lag) redusere den til rundt 40% går til Rediger> transformere og velg roter og roter det alt fra 90 * 120 *. hvis den roteres bildet doesnt Totalt dekker hele lerretet deretter går du til Rediger> transformere og skalere og skalere det til det passer hele bildet. Gjør dette mange ganger rotere det forskjellige måter hver gang (dianally loddrett vannrett ect ect) heres resultatet ![]() 7.) Nå bare rotet rundt med fargen litt ved å gå til bilde> justeringer kan du rotet med kontrast / lysstyrke, nivåene, fargebalansen noe virkelig om jeg ville starte med fargebalansen og her er fianle bildet! ![]() Her er noen andre abstrakte bakgrunnsbilder i laget ved hjelp av denne technuique (noen er det samme med forskjellige filtre applyed) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg håper at du har funnet denne opplæringen nyttig Min System: ubr gaming maskin
|
|
| |||
| |||
| heres et bedre bilde av fiale bilde ![]() også ville jeg anbefale å legge et par linser flairs da jeg gjorde |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cool nice opplæringen.
| |||
| |||
| Liker denne, noen sjanse til å få den i 1440x900? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg elsker at man også
| |||
| |||
| Tusen takk folkens !!!!! ill få det inn som skjermstørrelse akkurat nå! |
|
| |||
| |||
| Og hvis du føler for å gjøre noe som helst, kan du også legge dem? Jeg ser frem til mer av ditt arbeid |
|
| |||
| |||
| Vent ikke veldig veldig lei skrånende gjøre det den ser litt messed opp |
|
| |||
| |||
| ya thingy men dvs alt jeg har becides denne som jeg laget for vidoes Jeg laget også vise deg hvordan du gjør dette at man er ganske kul del en: http://in.youtube.com/watch?v=_RxGzvuxOT4 Del 2: http://in.youtube.com/watch?v=Jze706-l9jA&feature=user du har å se hele skjermen for å se hva jeg gjør heres den pic ![]() ha det? |
|
| |||
| |||
| Hei, Når jeg gjør linsen bluss, vil den ikke la meg gjøre bølgen forvrengning. Det eneste jeg kan gjøre under "forvrenge" er objektivet korrigering alle de andre alternativene er nedtonet. Edit: Jeg jobber nå. Jeg vet ikke hvordan, men jeg startet en ny en, og det fungerer
__________________ HI:) |