![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres et køligt tutorial om, hvordan du får lynnedslag
1). Åbne et billede, du ønsker at sætte lyn i Jeg vil bare bruge dette pic ![]() 2). Højreklikke på backround lag og gøre et duplikateksemplar lag nu bruge en pensel, der ikke har hårdhed og hvide farve og gør noget som dette ![]() 3.) Nu udfylde den anden side med sort (stadig ingen hårdhed) og holde sig for øje, blev disse 2 farver opfylde lyn vil blive, men du kan ændre det senere, hvis det ikke perfekt, og det skal se sådan ud ![]() 4.) Nu gå til filter> gøre> forskel sky den inverse det ved at gå til image> adjusments> invertsukker eller Ctrl + I og derefter gå til image> justeringer> niveauer og trække den sorte en til højre, indtil du ligesom lyn og hvis der stadig er nogle uklare områder, når du er færdig med denne kan du bare earse det med earaser og derefter i lagene pallete med lag med lighning bolt udvalgte ændre blending mode til skærmen, og du får denne ![]() Jeg har flyttet lyn over, fordi du couldnt se det med sky på den måde, og der du går! lyn! Mit system: ubr gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Nu gør regn |
|
| |||
| |||
| Haha, lol. Det er stadig smuk afkøle selv.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| du vil regn onde? ill se hvad jeg kan gøre syge rod omkring ABIT |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan man bruger photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 oktober 2008 12:57 |
| Making abstrakt backrounds i photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 13 | 6. okt 2008 13:41 |
| Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 24 | 25th Apr 2008 10:44 |
| Photoshop | Cew27 | General Software Chat | 3 | 16. sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Cobalt | General Software Chat | 2 | 22 oktober 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |