![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heres een coole tutorial over hoe je bliksem
1.) Open elke afbeelding die u wilt plaatsen de bliksem in zal ik gebruik gewoon deze pic ![]() 2.) Klik met de rechtermuisknop op de achtergrond laag en maak een dubbele laag nu gebruik van een penseel, dat heeft geen hardheid en witte kleur en iets als dit ![]() 3.) Vul nu de andere kant met zwart (nog geen hardheid) en hou in gedachten waren deze 2 kleuren voldoen aan de bliksem zal worden, maar je kunt het later als zijn niet perfect en moet er zo uitzien ![]() 4.) Ga nu naar Filter> render> verschil wolk de inverse zij door naar image> adjusments> invertsuiker of ctrl + i en ga naar image> aanpassingen> niveaus en sleep de zwarte naar rechts totdat u net als de bliksemschicht en zo zijn er nog enkele bewolkte gebieden als u klaar bent met dit kun je gewoon earse met de earaser en vervolgens in de lagen pallete met de laag met de geselecteerde lighning bout de blending mode op het scherm en je krijgt dit ![]() Ik verhuisde de bliksemschicht over omdat je couldnt zie het met de wolk in de weg en daar ga je! bliksem! Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Nu maken regen |
|
| |||
| |||
| Haha, lol. Het is nog wel cool hoor.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| u wilt regen kwaad? slecht zien wat ik kan doen ziek puinhoop rond abit |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe gebruik photoshop! | tomthedrummer1992 | Multimedia & Codecs | 4 | 13 okt 2008 12:57 |
| Het maken van abstracte backrounds in photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 13 | 6 okt 2008 13:41 |
| Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 24 | 25 apr 2008 10:44 |
| Photoshop | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 16e sep 2007 13:48 |
| Photoshop CS | Kobalt | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22 okt 2006 01:58 |
| Thread Tools | |
| |