vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Reply

Thread Tools
Old 30 marraskuu 2007, 14:41
Jäsen

Minulla on paljon kuvia stilll minun Digikamera muistikortille, että olen tehnyt dvd alkaen, osallistujien se oli ensimmäistä kertaa, ja ainoa kerta, kun tein sen paljon kuvia oli sivuttain, joten katselemasi minun dvd ei tietenkään ole suuri, koska ne eivät ole oikea tapa ylös. Minä vain selvitettävä pics on mem-kortin, jotta ne ovat oikein päin, ja he ovat minun pc, olen yrittänyt tehdä DVD DVD + R-levyä, mutta viesti tuli minun tv tämä cd ei voida käyttää dvd. Tiedän, että minulla on oikea levy cos sen on sama pakkaus i käytetty viime kerralla. En ole varma, jossa i on mennyt pieleen, myös Windows DVD Maker minun pc se pyytää tiedoston nimi i otettu tunnisteen nimi on se, että mikä on reuired vai onko se jotain muuta cos sanotaan, tiedostoa ei löydy.
Old 30 marraskuu 2007, 15:44
Jäsen

Olen yrittänyt polttaa dvd uudelleen ja wil kertoa, mitä olen tekemässä.
Lisään mem kortti kannettavaan sitten laatikko näytön ja i valitse Näytä kuva käyttämällä ikkunat. Sitten ikkunat valokuvagallerian ikkuna avautuu ja i sitten polttaa video-dvd, sitten ensimmäisen pic on dispalyed toisessa ikkunassa sitten seuraava ja msg tulee: Virhe synkronointi hanke
Väliaikainen hakemisto ei ole käytettävissä.

En voi valita seuraavan pic on olemassa tapa valita ne kaikki yhdellä kertaa vai Tarvitseeko minun tehdä ne yksi kerrallaan? Theres noin 600 pics! Tarve selvittää virhe msg ongelmia vaikka ensin. Toivoa, että tämä tolkkua.
Old 2 joulukuu 2007, 12:24
Jäsen

Älä reagoi edellä olen käyttänyt windows dvd maker ja poltettu dvd Näin halusi tietää, vaikka olen käyttäen DVD-R, DVD-levyjä voi i uudelleen äänittää nämä ellei jonka haluan tehdä niin. Myös, jos on vielä tilaa dvd polttaa lisää kuvia Voinko jatkaa siitä, mihin se päättyy ensi kerralla?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.