mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Codecs

Register

Making Photo DVD

Reply

Thread Tools
Old 30 november 2007, 14:41
Lid Fractie

Default Making Photo DVD

Ik heb een heleboel foto's stilll op mijn digicam geheugenkaart die ik gemaakt heb een dvd uit, COC was het eerst en enige keer dat ik het gedaan heb veel foto's werden opzij, dus kijken op mijn dvd was natuurlijk niet zo groot zoals ze waren niet goed weg omhoog. Ik heb net uitgezocht pics op mem-kaart, zodat ze recht omhoog en ze staan op mijn pc, ik heb geprobeerd om een dvd te maken op DVD + R disc, maar msg kwam op mijn tv deze cd kan niet worden gebruikt in DVD. Ik weet dat ik de juiste disc cos zijn uit dezelfde verpakking gebruikte ik de vorige keer. Ik weet niet waar ik nog mis is gegaan, ook in Windows DVD Maker op mijn pc zijn vragen voor i bestandsnaam zetten in de tag naam is dat wat reuired of is het iets anders cos it says bestand niet gevonden.
Old 30 november 2007, 15:44
Lid Fractie

Default Making Photo DVD

Ik heb geprobeerd om opnieuw te branden dvd en wil je precies vertellen wat ik doe.
Ik invoegen mem-kaart in laptop vervolgens vak op het scherm en ik klik op bekijken een foto met de ramen. Dan is de Windows Photo Gallery venster opent zich en ik klik op video-dvd branden, dan is de eerste foto is dispalyed in een ander venster klik daarna op Volgende en msg komt: Fout bij het synchroniseren project
De tijdelijke map is niet toegankelijk.

Ik ben niet in staat om de volgende foto te selecteren is er een manier van het selecteren ze allemaal bij elkaar gaan of moet ik doen om ze een voor een tijd? Theres ongeveer 600 pics! Moeten dit soort dingen de fout msg prob al eerste. Hoop dat dit is het maken van gezond verstand.
Old 2 december 2007, 12:24
Lid Fractie

Default Making Photo DVD

Please ignore het bovenstaande heb ik gebruik Windows DVD Maker en verbrand dvd die manier wilde weten, maar ik ben met behulp van DVD-R, DVD's kan ik opnieuw opnemen over deze zo niet, die een staat u mij toe dit te doen. Ook als nog ruimte op dvd te branden meer foto's kan ik doorgaan waar het eindigt de volgende keer?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe open oude foto-cd kharlitos Drives & Removable Media 1 De 3 juni 2009 15:03
Welke Photo Suite ????? slijm Multimedia & Codecs 5 13 apr 2009 03:15
Wat digitale fotocamera te kopen? blackvioletred Digital Imaging & Printers 6 De 4 maart 2009 14:56
Desk Top Photo probleem katiecoos Algemene programmatuurnoot Chat 3 23 jul 2008 08:01
Foto Thieves Lisaismad Algemene programmatuurnoot Chat 4 17 mrt 2007 21:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.