mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Multimedia & Kodeker

Register

Making Photo DVD

Reply

Thread Tools
Old 30nde Nov 2007, 14:41
Medlem Group

Jeg har en masse bilder stilll på min digicam minnekortet at jeg laget en DVD fra, coc det var første og eneste gangen jeg gjorde det massevis av bilder var sidelengs, så se på dvd mitt var selvsagt ikke store som de ikke var rette veien opp. Jeg sorterte ut bilder på mem-kort slik at de har rett vei opp og de er på min pc, jeg prøvde å lage en DVD til DVD + R-plate, men msg kom opp på TV denne cd kan ikke benyttes på dvd. Jeg vet jeg har rett platen cos sitt fra den samme pakken jeg brukte sist. Jeg er ikke sikker på hvor jeg har gått galt, også i Windows DVD Maker på min PC sin spør etter filnavnet jeg satte i koden navnet er at det er reuired eller er det noe annet fordi det sier fil ikke funnet.
Old 30nde Nov 2007, 15:44
Medlem Group

Jeg prøvde å brenne dvd igjen og wil fortelle deg nøyaktig hva jeg gjør.
Jeg setter mem-kort i bærbare da boksen på skjermen og jeg klikker vise bilde ved hjelp av Windows. Da Windows Photo Gallery åpnes og jeg klikk på brenne video-dvd, så det første bilde er dispalyed i et annet vindu klikk på neste og msg kommer opp: Error synkroniserer prosjekt
Den midlertidige katalogen er ikke tilgjengelig.

Jeg er ikke i stand til å velge neste bilde er det en måte å merke dem alle på en gang eller må jeg til å gjøre dem en om gangen? Theres om lag 600 bilder! Behov for å ordne opp i feilen msg prob selv først. Håper dette gjør forstand.
Old 2nd 2007 des 12:24
Medlem Group

Please ignorere ovenfor har jeg brukt Windows DVD Maker og brent DVD på den måten, ville vite om jeg bruker DVD-R-dvd kan jeg re-posten over disse dersom det ikke som man tillate meg å gjøre det. Også hvis det har fortsatt plass på dvd å brenne flere bilder kan jeg fortsette der den er ferdig neste gang?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.