![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en hel del bilder stilll på min Digicam minneskort som jag har gjort en dvd från kommittén att det var första gången och enda gången jag gjorde det massor av bilder var i sidled, så titta på min dvd var naturligtvis inte bra eftersom de inte var rätt väg upp. Jag bara reda ut bilder på mem-kort så de är rätt väg och de är på min pc, jag försökte att göra en dvd till DVD + R skiva men medd kom upp på min TV denna cd inte kan användas i dvd. Jag vet att jag har rätt skiva cos sin från samma pack jag använde förra gången. Jag är inte säker på om jag har gått fel, även i Windows DVD maker på min pc sitt begär filnamn jag sätta in en tag är att det är reuired eller är det något annat cos det står file not found. |
|
| |||
| |||
| Jag försökte bränna dvd igen och wil berätta exakt vad jag gör. Jag sätter mem-kort till bärbar dator sedan fält på skärmen och jag klickar visa bilden med hjälp av fönster. Sedan Windows fotogalleri öppnas och jag klicka på bränna video dvd, sedan den första pic är dispalyed i ett annat fönster och klicka sedan på nästa och meddelande kommer upp: Error synkroniseringselektronikenheter projektet Den temporära katalogen är inte tillgänglig. Jag kan inte välja nästa pic finns ett sätt att markera dem alla på en gång eller behöver jag göra dem en åt gången? Theres ca 600 bilder! Behovet av att reda ut felet msg problem men första. Hoppas detta gör bemärkelse. |
|
| |||
| |||
| Vänligen bortse från ovan jag har använt windows dvd maker och brända dvd så sätt ville veta om jag använder DVD-R DVD-skivor kan jag re-post under dessa om inte som en tillåta mig att göra det. Även om det fortfarande finns utrymme på DVD för att bränna mer bilder kan jag fortsätta där den är klar nästa gång? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man öppnar gamla foton CD | kharlitos | Drives & Removable Media | 1 | 3 juni 2009 15:03 |
| Vilka Photo Suite ????? | slem | Multimedia & Codecs | 5 | 13 april 2009 03:15 |
| Vad digital kamera att köpa? | blackvioletred | Digital Imaging & Skrivare | 6 | 4 mars 2009 14:56 |
| Desk Top Photo problem | katiecoos | General Software Chat | 3 | 23 juli 2008 08:01 |
| Foto Tjuvar | Lisaismad | General Software Chat | 4 | 17 mars 2007 21:01 |
| Thread Tools | |
| |