![]() |
|
| |||
| |||
| Først, jeg bruger Gimp 2.4.6 > Found her < Det er det bedste version til brug (Personlige mening) Der er nyere versioner, men den lille ændring i opstillingen var irriterende. Ok kan komme i gang, At manipulere et objekt ved hjælp Gimp skal du først: Åbn Gimp og have dit billede klar. Du klik derefter på 'Filtre' fordrejer 'IWarp ...'. Du skulle nu blive præsenteret med muligheder for at kæde, flytte shrink etc, det er dit værktøj til at manipulere. Jeg vil nu vise, hvad disse værktøjer kan gøre. Før: ![]() Efter: ![]() _________________________ ![]() Det tager ca 1 time for at få hænge af det, og et par dage til at styre det Hvis du går i stå anywere Jeg vil være mere end glade for at hjælpe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på, hvad der foregår ... Jeg kan ikke se nogen af billederne i dit indlæg? Kan man andet? Da jeg gik for at redigere dit indlæg koden ser fint og jeg kan se det billede, hvis jeg udtrykte det i adresselinjen manuelt ...
|
| |||
| |||
| De vedhæftede filer ikke vises. |
|
| |||
| |||
| Nogen bedre? |
|
| |||
| |||
| Ja ![]() Jeg vil se om jeg kan løse dit første indlæg at vise vedhæftede filer.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Mange tak. |
|
| |||
| |||
| Fast tror jeg. Kom der i sidste ende.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Skål. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Enhver Fabrikat Der Egne GIMP Brushes? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 6 | 29 marts 2009 09:28 |
| Endnu en GIMP Tut Fra Kano * Windows Kun * | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 5 | 23 marts 2009 16:36 |
| Facial Manipulation i Photoshop | computeruler | Multimedia & Codecs | 14 | 14 oktober 2008 12:51 |
| Gimp 2.4? | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 1 | 15. maj 2008 03:48 |
| Gimp Discussion | evilfantasy | General Software Chat | 9 | 27 marts 2008 20:42 |
| Thread Tools | |
| |